τι γίνεται γύρω μας και στην πόλη μας και να κατανοήσουμε τι θα πει «τουριστική συνείδηση» και ακόμα πιο σημαντικό, τι θα πει η έλλειψή της. Δεν γνωρίζουμε αν σε μία παρόμοια κατάσταση στην Βαρκελώνη, η εν λόγω κυρία ετύγχανε «πλημμυρίδος φιλότιμου» και «κυμάτων ευαισθησίας» των εκπροσώπων των ίδιων επαγγελμάτων που αναφέρει, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Ούτε είναι αυτή η δέουσα λογική προσέγγισης του όλου ζητήματος.
Όσο δεν μπορούμε εμείς να γνωρίζουμε και να ελέγχουμε τον προορισμό και τις υπηρεσίας μας, δεν μπορεί να μας αφορά ιδιαίτερα τι κάνουν ή δεν κάνουν οι άλλοι, ανταγωνιστές μας και μη.
Δεύτερον, για να δούμε κατάματα την ωμή πραγματικότητα και ας μας τη χρωματίζουν, εν προκειμένω, με λίγο παραπάνω κυνισμό από ό,τι θα έπρεπε. Μπορεί να μας «τσαντίζει» λίγο περισσότερο, αλλά δεν πειράζει, καλό μας κάνει.
Και τρίτον, για να καταλάβουμε τι θα πει «διεθνοποίηση» μιας εμπειρίας. Πόση ζημιά μπορεί να κάνει σε έναν προορισμό μια σειρά αναρτήσεων από έναν άνθρωπο της «αγοράς» σε ένα social media αλλά και πόση ζημιά μπορεί να γίνει από μια «ατυχή στιγμή» με κάποιους απλούς «εμπλεκόμενους» στην τουριστική δραστηριότητα...
Είπαμε να την κρατήσουμε μεταξύ μας αυτήν την επισήμανση και καλό θα είναι να μην το σηκώσετε σε facebook και αλλού από όπου θα μπορούσε να αναπαραχθεί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου