Μία βαρυσήμαντη και εξόχου σημασίας παρέμβαση τουριστικής πολιτικής, επί της νέας στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής του ελληνικού τουρισμού που ευαγγελίζεται η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΤ είχαμε χθες, μέσω της αυστριακής εφημερίδα Der Standard.
Τι; Νομίζετε ότι σας κάνουμε πλάκα; Χα!
Και για να μην λέτε πάλι ότι εμείς φταίμε και υπερβάλουμε, αντιγράφουμε από το σχετικό θέμα της Deutsche Welle: «Η εφημερίδα επιγράφει το ρεπορτάζ της για την κατάσταση του τουρισμού στην Ελλάδα με τον τίτλο «Τέρμα με τις ωραίες γυναίκες μπροστά στη θάλασσα». Ο τίτλος αναφέρεται στις δηλώσεις του υφυπουργού Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη, ο οποίος μιλώντας στην εφημερίδα είπε πως η διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδας για τον τουρισμό θα αλλάξει περιεχόμενο.
«Έχουμε θέατρα, στα οποία μπορεί να καθίσει κανείς, εκεί που κάποτε καθόταν ο Σοφοκλής. Έχουμε ταβέρνες, ωραία μουσεία. Αλλά όλα αυτά τα παραμελήσαμε. Χρόνια ολόκληρα κάναμε διαφήμιση με ωραίες γυναίκες, οι οποίες έδειχναν τα ωραία οπίσθια τους μπροστά στη θάλασσα. Τώρα τελειώνουμε μ' αυτά».
Η εφημερίδα αναφέρει ακόμα «πως η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας σχεδιάζει μια αλλαγή. Από την επιτυχία της εξαρτώνται πολλά για ολόκληρη την Ευρώπη. Η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας παίζει καταλυτικό ρόλο στον αγώνα κατά της οικονομικής μιζέριας. Για να μπορέσει η Ελλάδα να αποπληρώσει τα χρέη της, θα πρέπει να υπάρξει ανάπτυξη της οικονομίας. Ώθηση μπορεί να προέλθει μόνο από τον τουρισμό και τις εξαγωγές».
Η δική μας απορία είναι αν με αυτή τη δήλωση ο υφυπουργός Νικητιάδης χαρακτηρίζει τις μέχρι τώρα διαφημιστικές εκστρατείες της Ελλάδας ως «των... οπισθίων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου