Το αστείο που λέγαμε παλαιότερα «καλά με τον Τιτανικό, κανένα νέο από το... παγόβουνο;» το θυμάστε; Ε, αυτό ήταν περίπου και το πνεύμα των απαντήσεων και των σχολίων μελών του δ.σ. του ΣΕΤΕ, όταν
κλήθηκαν χθες να τοποθετηθούν για το θέμα της άρσης του καμποτάζ και της πολυσυζητημένης όσο και πολυδιαφημισμένης «σύμβασης», που θα πρέπει να υπογράψουν οι εταιρίες κρουαζιερών με το ελληνικό δημόσιο.
Από τότε που οι φορείς και οι εμπλεκόμενοι στην αγορά είχαν προσκληθεί να υποβάλουν τις παρατηρήσεις τους επί του αρχικού σχεδίου, πριν από περίπου τρεις μήνες, δεν είχαν άλλη ενημέρωση από το αρμόδιο υπουργείο.
Ακόμα και όταν γνωστοποιήθηκε ότι χθες θα έπεφταν οι υπόγραφες της σχετικής ΚΥΑ από τους κ.κ. Διαμαντίδη και Γερουλάνο – κυρίως για τα... «μάτια» των media, όπως φάνηκε- και ζητήθηκε να τους δοθεί το τελικό σχέδιο της σύμβασης, οι υπηρεσιακοί παράγοντες τους απάντησαν ότι πρέπει να γίνουν ακόμα κάποιες "προσθήκες" και να διευκρινιστούν ορισμένα σημεία νομικής φύσεως, πριν οριστικοποιηθεί και τους κοινοποιηθεί (κατά πάσα πιθανότητα, μέχρι τις αρχές της άλλης εβδομάδας).
Αυτό οδήγησε στο συμπέρασμα ότι έχει καθοριστεί σε μεγαλύτερο βαθμό το πλαίσιο των επενδύσεων που θα μπορούν να κάνουν οι εταιρίες κρουαζιερών και σε πολύ λιγότερο το κανονιστικό πλαίσιο, δηλαδή, αυτό των διατάξεων με τους βασικούς όρους και τις προϋποθέσεις και κυρίως φυσικά, τις διατάξεις για τα πληρώματα.
Και στο εύλογο ερώτημα «μα, τι υπογράφουν τελικά οι υπουργοί σήμερα;», η πιο κατατοπιστική απάντηση ήταν το σήκωμα των ώμων...
Το πήραμε λίγο "μονότερμα" σήμερα το θέμα των κρουαζιερών και της άρσης του καμποτάζ, αλλά ενδιαφέρει μεγάλο μέρος της τουριστικής αγοράς και πολύ άλλο κόσμο και επομένως προσφέρεται...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου