Ο τουριστικός κόσμος τα λέει και τα φωνάζει χρόνια τώρα, σε σημείο που μεταξύ μας να μην μας κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση πια. Όταν σε "βγάζει στην σέντρα" ένα έντυπο όπως η Wall Street Journal, η οποία...
όπως και να το κάνουμε, μας αρέσει δεν μας αρέσει, έχει ισχυρή επιρροή στο διεθνές σύστημα που υπηρετεί, τα πράγματα πλέον ξεφεύγουν από τα δεδομένα μιας εγχώριας κατάστασης.Με άλλα λόγια, το να «αδειάζει» μια κυβέρνηση και τους εκπροσώπους της, για όλα όσα ισχυρίζονται ή και υποτίθεται ότι προσπαθούν η WSJ, ε, είναι κατά τι σημαντικότερο από το να κάνει το ίδιο μια ελληνική εφημερίδα...
Από την άλλη πλευρά, το να φθάνουμε και στο σημείο να κινητοποιείται ή να ευαισθητοποιείται το πολιτικο-κυβερνητικό μας σύστημα, επειδή πέφτει «κράξιμο» από ένα ξένο έντυπο για ζητήματα που είναι γνωστά χρόνια τώρα και υποτίθεται όλο αντιμετωπίζονται και όλο τα ίδια μένουν, είναι το λιγότερο προσβλητικό για όσους τα επισημαίνουν και τα θέτουν, χρόνια τώρα.
Σε κάθε περίπτωση, το πόνημα της WSJ για τις τουριστικές επενδύσεις στην Ελλάδα, σε δύο εκδοχές απόδοσης, εδώ και εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου