Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

To situation, είναι όντως very bad...


«Greece is in a very bad situation» (sic) δήλωσε… «εκπρόσωπος του ΕΟΤ» στο μεγαλύτερο και εγκυρότερο επαγγελματικό τουριστικό έντυπο της Αμερικής και όχι μόνον, Travel Weekly.

«Βut for leisure travelers this might be a good thing» συνέχισε, θέλοντας να πει αργότερα ότι οι τιμές πέφτουν και ο ανταγωνισμός οξύνεται. Πήγε να το… διορθώσει, δηλαδή;
Όταν λοιπόν αγαπητέ μας κ. Γερουλάνο, έχετε εταιρίες «δημοσίων σχέσεων» που στέλνουν δελτία τύπου προσκαλώντας τους Αμερικανούς σε... «οδύσσεια» στην Ελλάδα, από την μία πλευρά και «εκπροσώπους» που διατρανώνουν ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε «πολύ άσχημη κατάσταση», κάτι σαν Ταϊλάνδη ας πούμε (γιατί το situation έχει πολύ συγκεκριμένη ερμηνεία όταν μιλάς για μία χώρα), τότε δεν σας φθάνει μία Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσης.
Χρειάζεστε άλλη μία για να διαχειρίζεται τα… «αυτογκόλ»!
(Για την ιστορία, εδώ)
Share |

2 σχόλια:

  1. Θέλουμε να παραθέσουμε μία επιστολή που στείλαμε στον Πρόεδρο του ΕΟΤ στις 09.05. και μέχρι σήμερα δεν πήραμε απάντηση!

    Αλλά μάλλον είναι κολλητική η ασθένεια να μην δίνονται απαντήσεις σε e-mail.....και αυτό είναι ένα σύμπτωμα της κρίσης.....

    Τί αναφέραμε στην ηλεκτρονική επιστολή μας:

    @Με αφορμή την ανακοίνωση εκτάκτων μέτρων για την αντιμετώπιση της έντονης κρίσης που περνάει ο ελληνικός τουρισμός, παίρνω το θάρρος να σας εξηγήσω την σημαντικότητα των παρακάτω θεμάτων:

    • Η απόφαση να συσταθεί Κεντρικά «Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσης» είναι κάτι που θα έπρεπε να έχει συμβεί από καιρό, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.
    • Η απόφαση να ενεργοποιήσετε από κοινού τα Γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό με τις Διπλωματικές Αρχές να παρακολουθούν και να διαχειριστούν σαν εκτελεστικά όργανα την κρίση στον τουρισμό, είναι εν μέρει σωστή. Είναι όμως σε θέση να κάνουν σωστά και αποτελεσματικά την δουλειά αυτή? Πληρούν τις προϋποθέσεις?

    Τους λόγους ανησυχίας μας, θέλω να σας τους αιτιολογήσω ως εξής (και αυτό το κάνω υπερκομματικά και τεχνοκρατικά):

    1. Η εξειδικευμένη κατάρτιση και εμπειρία που απαιτείται στην Διαχείριση Κρίσεων ειδικά όσον αφορά τα ευαίσθητα θέματα Τουρισμού, πρέπει να γίνεται σε στενή συνεργασία με Επικοινωνιολόγους, οι οποίοι θα συμβουλεύουν την ομάδα / το επιτελείο το οποίο συστάθηκε με επικεφαλή το πρόσωπό σας. Γνωρίζουν όμως οι Επικοινωνιολόγοι αυτοί – εάν υπάρχουν – τις ιδιαιτερότητες των ΜΜΕ της κάθε χώρας / δυνητικής αγοράς και κατ΄επέκταση την νοοτροπία και ψυχολογία των αποδεκτών τους?
    2. Διαθέτει ο Επικοινωνιολόγος την κατάρτιση, γνώση, εμπειρία και ενημέρωση που απαιτούνται στον Τουρισμό? Ή θα πάμε στην τύχη βάσει των πραγμάτων, όπως αυτά κρίνονται στην Ελλάδα, χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν οι παραπάνω ιδιαιτερότητες στην κάθε χώρα ?
    3. Είναι τα Γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό επανδρωμένα και καταρτισμένα με τοπικούς Επικοινωνιολόγους για να διαχειριστούν την Κρίση στην κάθε χώρα, μιας και
    a. το προσωπικό των Γραφείων του ΕΟΤ δεν έχει ούτε τις γνώσεις ούτε την Εμπειρία να διαχειριστεί επικοινωνιακά και με τον σωστό τρόπο την κρίση. Εδώ δεν ήταν και είναι σε θέση να δράσει αποτελεσματικά με τα απλά θέματα τουρισμού, πιστεύετε ότι θα τα καταφέρουν με την κρίση?
    b. τα καυτά θέματα που έχουν ήδη κάνει μεγάλο κακό στον τουρισμό της Ελλάδας δεν είναι λίγα, και πρέπει να αντιμετωπιστούν με επαγγελματισμό και όχι ερασιτεχνισμό. Η λίστα δυστυχώς είναι μεγάλη.

    Επειδή είμαστε χρόνια στην Γερμανία και διαθέτουμε και την κατάρτιση και την εμπειρία σε θέματα Τουρισμού, ανησυχούμε ότι αποφάσεις που παίρνονται στα Κεντρικά, δεν θα μπορέσουν να τρέξουν αποτελεσματικά, γιατί η αλυσίδα που επιδιώκετε να δέσετε δεν έχει τους σωστούς χαλκάδες, και μάλον δεν θα κουμπώσει γερά! Η οποιαδήποτε λάθος επικοινωνιακή κίνηση θα διογκώσει το υπάρχον πρόβλημα και μάλιστα ταχύτατα.

    Σ΄αυτό το σημείο και λόγω του ότι προσωπικά έχω και την δημοσιογραφική ιδιότητα, ελπίζουμε να σας δώσαμε λίγη διαφώτιση για τους κινδύνους τυχόν λάθος χειρισμών.

    Το θέμα Διαχείρισης της Κρίσης είναι ένα άκρως εξιδικευμένο θέμα και χρειάζεται τους σωστούς ανθρώπους και τα απαραίτητα κονδύλια για να μπορέσει να αντιστρέψει σταδιακά την αρνητική εικόνα της χώρας και ειδικότερα του τουρισμού.

    Αξιότιμε κύριε Κανελλόπουλε, η συγκυρία της κρίσης είναι μια μεγάλη ευκαρία να βάλετε τάξη στα πράγματα."

    Γι΄ αυτό αγαπητοί συνάδελφοι,....μην αναρωτιέστε, γιατί συμβαίνουν όλα αυτά που συμβαίνουν ή δεν συμβαίνουν.......εδώ και χρόνια σε καίρια επικοινωνιακά θέματα στον τουρισμό.

    Με συναδελφικούς χαιρετσιμούς από το Πότσνταμ

    Ανδρέας Στεφανής
    Διευθύνων Σύμβουλος της
    Stefanis Marketing Consulting GmbH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψέματα και Ανακρίβειες που αποδεικνύουν ότι κάποιοι αισχροκερδούν με συκοφαντίες και εκβιασμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή