Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Ξενοδοχεία του μέλλοντος: Room service με ρομπότ και είσοδος με προσκλήσεις!

Η εποχή όπου η εικονική πραγματικότητα, το ανταποδοτικό περιβάλλον των επισκεπτών και τα... ρομπότ μπορεί να γίνουν καθημερινότητα, καθώς οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θα ζητούν ακόμη μεγαλύτερη εξατομίκευση, αυξημένη άνεση και πιο πρωτοποριακές εμπειρίες είναι προ των πυλών του χρόνου.

Μια νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Amadeus από την Fast Future Research, Hotels 2020: Beyond Segmentation, έρχεται να δείξει την αλλαγή νοοτροπίας και τις απαιτήσεις των μελλοντικών επισκεπτών των ξενοδοχείων,
και τι σημαίνει αυτό για τους τύπους των ξενοδοχείων που θα συναντήσουμε στο μέλλον και εστιάζει στα νέα μοντέλα ξενοδοχείων που μπορεί να εμφανιστούν, όπως τα ξενοδοχεία στα οποία η είσοδος επιτρέπεται μόνο με πρόσκληση, ξενοδοχεία κατασκευασμένα σε συνεργασία με πολυτελείς μάρκες, ξενοδοχεία white-label και αλυσίδες ξενοδοχείων catch-all που θα προσφέρουν υπηρεσίες διαμονής από οικονομικά ξενοδοχεία ενός αστεριού μέχρι επιλογές έξι αστεριών. 
Κύρια ευρήματα της έρευνα:
1. Οι επισκέπτες θα μπορούν να εξατομικεύουν κάθε πλευρά της εμπειρίας διαμονής
Ο παραδοσιακό τρόπος διαχωρισμού των πελατών θα εκλείψει και θα αντικατασταθεί από σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών και ένα μοντέλο ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης. Αυτό θα σημαίνει ότι οι επισκέπτες του μέλλοντος θα είναι σε θέση να φέρνουν στα μέτρα τους κάθε πλευρά της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει την τεχνολογία, τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες, τα δωμάτια, το ταξίδι, τις τιμές και την επικοινωνία. Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι μέχρι το 2020 οι επιλογές των ταξιδιωτών θα γίνουν περισσότερο πολυσχιδείς και δυσκολότερες ώστε να μπορούν να διαχωριστούν σε διακριτές ομάδες πελατών.  
 2. Το ξενοδοχείο του μέλλοντος θα είναι πιο προσωπικό, συνδεδεμένο και ανταποδοτικό 
Με την αλλαγή των απαιτήσεων είναι πολύ πιθανό να δούμε τα ξενοδοχεία να καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες και απαιτήσεις. Θα ξεκινήσουμε να βλέπουμε καινοτομίες όπως τα έξυπνα έπιπλα, η προσωποποιημένη διατροφή και οι ανταποδοτικές τεχνολογίες που κατανοούν νοητικές λειτουργίες. Περίπου εννέα στους δέκα ερωτηθέντες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μέχρι το 2020 οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θα περιμένουν η διαμονή τους να έχει εξατομικευθεί γύρω από μια σειρά επιλογών που κάνουν την στιγμή της κράτησης ή πριν την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.
 3. Η διερεύνηση, η προσδοκίες και η εφαρμογή σύντομα θα γίνουν μερικά από τα σημεία ορόσημα των επιτυχημένων ξενοδοχειακών Ομίλων
Η έρευνα αναλύει τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων αλυσίδων του μέλλοντος, συμπεριλαμβάνοντας την ικανότητα να εντοπίζουν τις ευκαιρίες και τους κινδύνους, να αναπτύσσουν αποτελεσματικές στρατηγικές και να εφαρμόζουν αλλαγές στα προγράμματα γρήγορα. Η έρευνα τονίζει τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζουν τα συστήματα τεχνολογίας ώστε οι ξενοδοχειακοί Όμιλοι να προπορεύονται και να καλύπτουν τις ανάγκες των επισκεπτών του μέλλοντος. 
Η έρευνα, που μπορείτε να τη βρείτε όλη εδώ , περιέχει τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά δεδομένα και βασίζεται σε έρευνα δευτερογενών στοιχείων, συνεντεύξεις με ειδικούς, καθώς επίσης και μια παγκόσμια έρευνα στρατηγικών και επιχειρηματικών μοντέλων για τον κλάδο. Στην έρευνα πήραν μέρος 600 άτομα από όλο τον κόσμο, εκ των οποίων 42% εργάζονται στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου