Πολύ ενδιαφέρουσα και επί της ουσίας: η νέα πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής για συνεργασία με την Expedia.com. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, η Expedia…
…εκπόνησε για λογαριασμό της ΕΞΑ-Α ένα στοχευμένο πλάνο προβολής της Αθήνας-Αττικής και των ξενοδοχείων της προς πέντε διαφορετικά κανάλια: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία).
Το πρόγραμμα θα “τρέξει” από τα μέσα Απριλίου και για δύο μήνες στα τρία πρώτα κανάλια, ενώ η διάρκεια για Σουηδία και Νορβηγία θα είναι τρεις μήνες.
Σκοπός είναι αφενός η ενίσχυση του brand του προορισμού και αφετέρου, η προσέλκυση πελατών οι οποίοι δεν εξέταζαν ή σκέφτονταν την Αθήνα σαν τον βασικό τους προορισμό.
Η πρωτοβουλία ήταν του προέδρου της ΕΞΑΑ Γιάννη Ρέτσου, ο οποίος υποδέχθηκε την αρχική πρόταση, χειρίστηκε τις βασικές επαφές και διαπραγματεύσεις και στη συνέχεια ζήτησε και πέτυχε την υποστήριξη πολλών εκ των μελών της Ένωσης.
Περιμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά ΄'ενα πρώτο σχόλιο είναι ότι τέτοιες πρωτοβουλίες κάνουν τη διαφορά, καθώς πραγματικά έχουν άμεσα και απτά αποτελέσματα.
Διότι κάτι άλλες, πολιτικής "προέλευσης", αφενός μεν εξαγγέλλονται κάτι μήνες τώρα και ακόμα και τώρα που υποτίθεται ότι υλοποιούνται, ο αντίκτυπός τους παραμένει αμφίβολος…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου