Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Έρευνα ABTA 2013: Σταθερά δημοφιλής η Ελλάδα για τους Βρετανούς


-Καλυμνος, Τέλενδος, Ναύπλιο οι νέοι προορισμοί

Αρκετά ισορροπημένη και ενθαρρυντική είναι η αναφορά για την Ελλάδα στην ετήσια έρευνα του ABTA  για τις τάσεις διακοπών των Βρετανών για το 2013. Κατ’ αρχάς την κατατάσσει μεταξύ των προορισμών που αποτελούν “σταθερή και καλή αξία” για τους Βρετανούς που θα επιλέξουν κυρίως προορισμους που γνωρίζουν καλά και που τους έχουν δοκιμάσει. Σύμφωνα με την έρευνα...


...οι tour operators προσφέρουν νέους προορισμούς για το 2013, όπως η Κάλυμνος και η γειτονική της Τέλενδος, ενώ επισημαίνεται ότι τα πιο δημοφιλή νησιά μας, όπως η Κέρκυρα, η Κρήτη και η Ρόδος, θα εξακολουθήσουν να προσελκύουν το ενδιαφέρον, αν και υπάρχει και αυξανόμενη ζήτηση για προορισμούς της ενδοχώρας, όπως η Πελοπόννησος και η πόλη του Ναυπλίου.
Ειδική αναφορά γίνεται στη Θεσσαλονίκη, ως προορισμού city break, για την οποία μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι έχει τους πιο... “μοδάτους” κατοίκους της Ελλάδας!
Στην αναφορά περιλεμβάνεται η επισήμανση ότι την Ελλάδα διάλεξαν για τις διακοπές τους πέρυσι πολλές διασημότητες, μεταξύ των οποίων ο Μπραντ Πιτ, ο Τζον Τραβόλτα και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο.
Γίνεται και μία ανάλυση της πολιτικής και οικονομικής κατάστασης που γέμισε τα διεθνή ΜΜΕ με αρνητικές αναφορές για τη χώρα μας, αλλά τονίζεται ότι το 2012 η Ελλάδα κατάφερε να προσελκύσει μεγάλο αριθμό τουριστών, προσφέροντας εξαιρετική σχέση τιμής προς αξία.
Παρέχονται, μάλιστα και κάποιες οδηγίες και συμβουλίες για την ασφάλεια των Βρετανών επισκεπτών, σε περίπτωση που βρεθούν σε διαδιηλώσεις και απεργιακές κινητοποιήσεις.
Γενικά, στην έρευνα του ABTA εντοπίζονται οι βασικές τάσεις για το 2013, με έμφαση στην εντονότερη ζήτηση για διακοπές πολυτελείας και για all-inclusive, τα δύο “άκρα”, ας πούμε, της αγοράς.
Γαλλία, Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, οι ΗΠΑ, η Τουρκία και η Κύπρος αναφέρονται ως οι προορισμοί σταθερής προτίμησης για τους Βρετανούς και ειδικά οι πέντε πρώτοι και για τις οικογένειες, ενώ το Εκουαδόρ, η Αιθιοπία, η Ν. Ζηλανδία και η Τυνησία, ως οι προορισμοί που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με τον ABTA, το 2013, σε σύγκριση με το 2012, πολλοί περισσσότεροι Βρετανοί πρόκειται να επιλέξουν, ένα ταξίδι σε ορεινό προορισμό ή λίμνες, μία κρουαζιέρα, ένα ταξίδι περιήγησης (με τουριστικό λεωφορείο ή τρένο), ένα ταξίδι με θεματικές δραστηριότητες (περπάτημα, μαγειρική κ.λπ.) ένα ταξίδι τη χειμερινή περίοδο και ένα ταξίδι για παρακολούθηση μεγάλης αθλητικής διοργάνωσης.
Όλη η έρευνα, εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου