Μία σειρά παραγόντων που έχουν να κάνουν κυρίως με τον οξύτερο ανταγωνισμό, την επιτακτική ανάγκης αποτελεσματικότερης οργάνωσης ειδικά στους τομείς προβολής και πωλήσεων αλλά και η ανάγκη διαύλων προσέγγισης και προσέλκυσης πελατείας ωθούν...
ολοένα και περισσότερες μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην αναζήτηση “βοήθειας”, νέων εργαλείων και εφοδίων.
Αυτό το περιβάλλον ευνοεί τη δραστηριότητα εταιρειών που εξειδικεύονται ακριβώς σε παροχή υπηρεσιών διαχείρισης, marketing και πωλήσεων. Στη χώρα μας δραστηριοποιούνται ορισμένες τέτοιες εταιρείες, προσφέροντας ποικίλες υπηρεσίες, από ολοκληρωμένες λύσεις για όλες τις διαχειριστικές δραστηριότητες και λειτουργικές ανάγκες ενός ξενοδοχείου, όπως η εταιρεία Hotelbrain, μέχρι μεμονωμένες υπηρεσίες πωλήσεων, διαχείρισης κρατήσεων και δικτύων διανομής, όπου συναντούμε άλλες εταιρείες.
Πολύ ενδιαφέρον θέμα, από την “Καθημερινή”, εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου