Δυναμικά “επιστρέφουν” στην παγκόσμια τουριστική αγορά τα Club Med, σχεδιάζοντας μία μάλλον μεγαλεπήβολη διεθνή εκστρατεία προβολής και επανατοποθέτησης του brand τους. Την εκστρατεία...
...έχει αναλάβει η Saatchi & Saatchi, έχει ήδη μεταφραστεί σε 22 γλώσσες και θα προβληθεί σε 40 χώρες!
Πρόκειται δε για μία διαφημιστική εκστρατεία που διαθέτει όλα τα “παλιά, παραδοσιακά, καλά” στοιχεία εκείνα των εκστρατειών διεθνούς εμβελείας, με καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα αλλά και μεγάλη βαρύτητα σε υπαίθριες διαφημίσεις και προβολές.
Μεταξύ άλλων, τα Club Med θα λειτουργήσουν φέτος δύο νέα ξενοδοχεία σε Τουρκία και Κίνα και για να μην ξεχνιώμαστε, υπάρχει και το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα για την επαναλειτουργία του Club Med στην Κω, ένα από τα οκτώ επενδυτικά σχέδια που έχουν υποβληθεί και διεκπεραιώνονται από την Ειδική Υπηρεσία Αδειοδότησης και Προώθησης Επενδύσεων στον ΕΟΤ (και συντόμως, στο ΥΠΟΤ).
Η πεμπτουσία της εκστρατείας έχει να κάνει με τις “ονειρικές διακοπές”...
Μέχρι όμως να γίνει η επένδυση στην κω, η εταιρεία σε διαφημίσεις της, εκτός Ελλάδας βέβαια, λέει για παράδειγμα : "Γιατί να πάτε στην Ελλάδα? ο προορισμός είναι η Τουρκία" με προφανές απαξιωτικό τόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφή