Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Δυναμικό και αισθητό -γεύσεις, χρώμα, ήχοι- το "Kalimera Kreikka" στο Ελσίνκι!


Άριστες εντυπώσεις αλλά και καλές παραδοσιακές “γεύσεις” άφησε και πολύ θετικά μηνύματα πήρε, η ελληνική συμμετοχή της North Events στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Φινλανδίας, MATKA Travel Fair στο Ελσίνκι. Η πολύ σημαντική συνεργασία με την εταιρία Gavrielides Oy –η μεγαλύτερη στην χώρα της Φινλανδίας που διαθέτει αποκλειστικά ελληνικά προϊόντα  - ήταν...

...ένα από τα βασικά συστατικά επιτυχίας που εξασφάλισε αποκλειστικά η North Events ως μοναδικός διοργανωτής του περιπτέρου των 120 συνολικά τ.μ., πάντα κάτω από την ομπρέλα του “Kalimera Kreikka” (Καλημέρα Ελλάδα). 
Μέσω αυτής της συνεργασίας, καθημερινά σερβίρονταν ελληνικά πρωινά, γίνονταν γευστικές δοκιμές και παρουσιάσεις ελληνικών πιάτων, ενώ από την άλλη πλευρά, μουσικά συγκροτήματα και ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί κατενθουσίασαν τους Φινλανδούς.  
Χανιά και Ρέθυμνο ξεχώριζαν μέσα από το περίπτερο “Kalimera Kreikka”  της North Events, στο οποίο, πιο αναλυτικά, συμμετείχαν οι: Giannoulis Hotels & Resorts, Kalyves Beach Hotel, Kiani Beach Resort, Almyrida Beach Resort, Bio Suites Hotel, Atrion Hotel, Rethymno Mare Resort, The Peninsula, Atlantis Beach Hotel, Kriti Beach Hotel, Kyma Beach Hotel, Rethymnotels: Minos Mare, Minos Mare Royal, Theartemis Palace, Hotel Ideon, Sentido Aegean Pearl, Sentido Pearl Beach, Aquila Hotels & Resorts, Porto Platanias Beach Resort & Spa, Blue GR Mamidakis Hotels, και Creta Maris.
Η παράλληλη εκστρατεία για την προώθηση του Πράσινου Τουρισμού, ως αναπόσπαστο στοιχείο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης της χώρας μας στην Φινλανδία, γνώρισε επίσης σημαντική ανταπόκριση. Η καμπάνια “Green Tourism in Greece”, για τα Green Key ξενοδοχεία, τις Γαλάζιες Σημαίες για ακτές και μαρίνες, με κύριους χορηγούς και υποστηρικτές της ενέργειας τον ΕΟΤ, την  TUI Nordic, Apollo Kuoni και SAS Scandinavian Airlines βρήκε πρόσφορο έδαφος επικοινωνίας, καθότι οι Φιλανδοί αποτελούν από τους πλέον ευαισθητοποιημένους λαούς σε θέματα πράσινης πολιτικής. 
Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης. Για τους σκοπούς της καμπάνιας διανεμήθηκαν δωρεάν χιλιάδες περιοδικά από τον ομώνυμο οδηγό “Green Tourism in Greece” καθώς και δωρεάν χάρτες με τις Γαλάζιες Σημαίας της Ελλάδας. 
Ομοίως εξαντλήθηκαν τα φινλαδικά περιοδικά “Kalimera Kreikka” της North Events. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου