Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Νέο "δόγμα" τουριστικής προβολής: Όποιος ντόπιος αιτήθηκε... πήρε! (χρήμα εννοείται)


Πολλά έχουμε ακούσει και δει τα τελευταία χρόνια ως προς τα προγράμματα προβολής και τον τρόπο κατανομής τους από τους αρμόδιους περιφερειακούς άρχοντες, αλλά κάθε φορά μαθαίνουμε και κάτι καινούριο. Όπως ας πούμε στην περίπτωση της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων...

...-με την οποία είχαμε ασχοληθεί ξανά για μία άλλη περίπτωση - στην επικράτεια της οποίας έχει ξεσπάσει διαμάχη με το θέμα των κονδυλίων και των προγραμμάτων που αποκαλούνται “τουριστική προβολή”.
Ο περιφερειακός σύμβουλός Μάκης Φόρτες, με άρθρο του καταγγέλει ότι σε διάστημα ενάμιση χρόνου, έχουν διοχετευθεί περί τις 241.515 Ευρώ, με τη μορφή επιχορηγήσεων σε συλλόγους, σωματεία, φυσικά πρόσωπα κοκ, για πολιτιστικές, αθλητικές και άλλες εκδηλώσεις, υπό τον τίτλο “τουριστική προβολή”, δηλαδή από πόρους του ΕΣΠΑ!
Το δημοσίευμα, προκάλεσε απάντηση του Περιφερειάρχη, που χρησιμοποιεί τα δικά τους επιχειρήματα, αλλά σε κάποιο σημείο αναφέρει και το εξής καταπληκτικό: “όλα τα αιτήματα των τοπικών σωματείων για συνδιοργάνωση και χρηματοδότηση εκδηλώσεων ικανοποιήθηκαν!” 
Δηλαδή; Δηλαδή, στα Ιόνια, αφενός μεν το κριτήριο είναι η... εντοπιότητα, η στοχευμένη βεβαίως, αφετέρου δε, προφανώς όλα τα αιτήματα εντοπιότητας είναι απολύτως εύστοχα και καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες τουριστικής προβολής της περιοχής, 100% επιτυχία
Ούτε μία αντίρρηση. Και για ορισμένες περιπτώσεις, δύο και τρεις φορές στον ίδιο φορέα.
Αρκεί βέβαια να το έχει πάρει κανείς χαμπάρι. Διότι από ό,τι καταλαβαίνουμε, υπάρχει ένας τέτοιος... προβληματισμός σχετικά με την ευρύτητα και το είδος της εντοπιότητας.
Στην απάντηση του περιφερειάρχη, ήρθε ανταπάντηση από τον περιφερειακό σύμβουλο, με την οποία αποκαλύπτει πια συγκεκριμένα στοιχεία για τις επιχορηγήσεις αλλά και το τρόπο που αυτές δόθηκαν. Στοιχεία που αν είμασταν... ντόπιοι, σίγουρα θα μας κέντριζαν το ενδιαφέρον να τα ψάξουμε περαιτέρω και πιο επίσημα.
Είναι, όμως και στοιχεία που νομίζουμε ότι έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πως “μοιράζεται” κοινοτικό και δημόσιο χρήμα από τις Περιφέρειες, στο όνομα της τουριστικής προβολής, ένα θέμα που μας απασχολεί γενικότερα τελευταία και μαζεύουμε αντίστοιχα στοιχεία και από άλλες περιοχές της χώρας, πολλά από τα οποία μας τα στέλνουν τοπικοί παράγοντες και επιχειρηματίες.
Τα οποία και θα αρχίσουμε να δημοσιεύουμε το επόμενο διάστημα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου