Ψάξαμε και το θέμα της χθεσινής σύσκεψης στο Μέγαρο Μαξίμου με αντικείμενο το rebranding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Δεν μείναμε με την εντύπωση ότι ελήφθησαν σημαντικές αποφάσεις, αυτό που μάθαμε είναι ότι παρουσιάστηκε από...
...τον ΥΠΕΞ, Δ. Αβραμόπουλο, ένα σχέδιο επικοινωνιακού χαρακτήρα για την αποκατάσταση της εικόνας της χώρας μας - συνολικά, όχι μόνον για τον τουρισμό - εν όψει (και κατά τη διάρκεια) της Ελληνικής Προεδρίας στο πρώτο εξάμηνο του 2014, υπό τον γενικότερο “τίτλο” ή slogan “Greece, its for life”.
Το σχέδιο συνθέτει ένα πλέγμα δράσεων και εικαστικών-επικοινωνιακών παρεμβάσεων, αλλά από ό,τι καταλάβαμε, ακόμα βρίσκεται σε αρχικό στάδιο σχεδιασμού.
Τελούμε εν αναμονή νεότερων και πιο συγκεκριμένων στοιχείων, επομένως...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου