Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Ξενοδόχοι προς Π. Τατούλη: "Να... οργανωθούμε για την προβολή και ανάπτυξη της Πελοποννήσου"


Τον γενικότερο προβληματισμό τους σχετικά με τη πτωτική τάση που παρατηρείται στον τουρισμό και για την ανάγκη αποτελεσματικότερης διαχείρισης και προβολής του προορισμού Πελοπόννησος,  εξέφρασαν στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, αντιπρόσωποι Ενώσεων - Συλλόγων ξενοδόχων Πελοποννήσου.
 
Οι εκπρόσωποι των ξενοδόχων ζήτησαν και να ενημερωθούν σχετικά με την πορεία του Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης,  ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας Κ. Μαρινάκος, αναφερόμενος στη βαθειά κρίση που διέρχεται ο Πελοποννησιακός Τουρισμός, επισήμανε εκτενώς την επιβεβλημένη αναγκαιότητα της συνεργασίας, Περιφέρειας - εμπλεκομένων με τον τουρισμό φορέων, με αποκλειστικό στόχο την κατάρτιση ενός εμπεριστατωμένου Κεντρικού Τουριστικού Σχεδιασμού για την προβολή και ανάπτυξη της Πελοποννήσου.
Σε αντίστοιχο κλίμα κινήθηκε η εισήγηση του Δ. Πολλάλη, Προέδρου της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας, ο οποίος επιπρόσθετα, υποστήριξε την άποψη ότι η διοικητική διαίρεση της Πελοποννήσου δημιουργεί σύγχυση στην τουριστική αγορά και ως εκ τούτου, για την ουσιαστικότερη ανάδειξή της ταυτότητας του προορισμού, θα πρέπει η Πελοπόννησος στο σύνολό της να αντιμετωπίζεται ως ενιαίος προορισμός, ιδιαίτερα δυναμικός, ελκυστικός και πολύμορφος.
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Επαρχίας Άργους  Π. Κουτσόπουλος, αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα σύμπραξης σύσσωμου του ξενοδοχειακού δυναμικού της Πελοποννήσου με όλα τα υπόλοιπα τουριστικά καταλύματα, με σκοπό τη σύσταση ενός κεντρικού οργάνου, που θα έχει ως κυρίαρχο θεσμικό ρόλο την αποτελεσματικότερη διαχείριση και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου. 
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία επαινέθηκε από τον κ. Τατούλη, ο οποίος δεσμεύτηκε για μια αδιάλειπτη συνεργασία με το νέο φορέα που πρόκειται να δημιουργηθεί.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και η παρευρισκόμενη Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Κ. Νικολάκου, ενημέρωσαν τους ξενοδόχους για την εξέλιξη του τουριστικού σχεδιασμού καθώς για την πορεία των έργων υποδομής (λιμάνια - μαρίνες - αεροδρόμια - οδικοί άξονες κλπ) και εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για μια διαρκή συνεργασία με γνώμονα την ισχυροποίηση και τη διάδοση του brand name “Πελοπόννησος”.
Η συγκεκριμένη συνάντηση χαρακτηρίστηκε από τους ξενοδόχους ιδιαίτερα εποικοδομητική και αποφασίστηκε να επανέλθουν καταθέτοντας θέσεις και προτάσεις, με στόχο την εφαρμογή μιας ενιαίας και ισχυρής στρατηγικής για τον τουρισμό της Πελοποννήσου, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει στον δέοντα βαθμό τα τελευταία χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου