Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Vakanz 2013: "Μόνος" αλλά... Προ του Άθω!


Ως μοναδικός εκθέτης από ελληνικής πλευράς η προ του Άθω περιοχή μετέφερε με απόλυτη επιτυχία για τρεις ολόκληρες ημέρες τα χρώματα, το άρωμα και τα χαρακτηριστικά της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική έκθεση Vakanz του Λουξεμβούργου, την περασμένη εβδομάδα.

Εντυπωσιασμένοι από τη δύναμη της εικόνας των ηλεκτρονικών παρουσιάσεων οι κάτοικοι του εύρωστου κρατιδίου ενημερώθηκαν για όλες τις δυνατότητες του προορισμού : καλοκαιρινές διακοπές στα 300 χιλ. ακτογραμμής, ιστορικά μοναδικές περιοχές, αρχαιολογικά μνημεία, αμπελο-οινολογικές περιηγήσεις, γαστρονομικές αποδράσεις, περιπατητικές και ποδηλατικές διαδρομές, εδικές μορφές τουρισμού, υποδομές, κλπ.
Για μία ακόμη φορά ο Οργανισμός εφάρμοσε το σύστημα αποστολής απευθείας ηλεκτρονικών requests από το εκθεσιακό περίπτερο προς ξενοδοχειακά καταλύματα / μέλη του, το οποίο έφερε σε άμεση επαφή δεκάδες τοπικούς επιχειρηματίες με εκατοντάδες εν δυνάμει πελάτες της ευρωπαϊκής αγοράς!  
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν επαγγελματικές συναντήσεις με εκπροσώπους tour operators και τουριστικών γραφείων, οι οποίοι γνώρισαν φωτογραφικά τον προορισμό και προσκλήθηκαν να τον επισκεφθούν την επόμενη Άνοιξη, προκειμένου να εξετάσουν το ενδεχόμενο σύναψης νέων συνεργασιών.
Η προ του Άθω περιοχή αποτέλεσε τον καλύτερο πρεσβευτή της Ελλάδας στο εξωτερικό, αποδεικνύοντας ότι η οργάνωση, η μεθοδικότητα και ο επαγγελματισμός αποτελούν τα καλύτερα εχέγγυα για την τουριστική ανάδειξη και ανάπτυξη των προορισμών.
Ο Γενικός Γραμματέας του Δ.Σ. του Οργανισμού, Ηλίας Γερούκης δήλωσε πως «αυτό που εδώ και τρία χρόνια προσπαθούμε είναι να καθιερώσουμε ένα νέο μοντέλο διακοπών στην περιοχή, το οποίο αφορά ποιοτικές αποδράσεις και εστιάζει στο «τι μπορεί να κάνει ο επισκέπτης στον Άθωνα». 
Ένα μοντέλο που στηρίζεται σε ποιοτικά κριτήρια και πληροί υψηλές προδιαγραφές, δεδομένου ότι η περιοχή διαθέτει τις υποδομές να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει επισκέπτες ειδικού οικονομικού βάρους».    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου