Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014

ΣΕΤΕ: Πρόσβαση σε νέα "γενιά" πληροφορίας μέσω συμφωνίας με την ReviewPro


Εμβαθύνει και εξειδικεύει την ποιότητα της πληροφορίας και των στοιχείων που συγκεντρώνει ο ΣΕΤΕ, προκειμένου να υποστηριχθεί σε ευρύτερο πεδίο η δραστηριότητα του Ινστιτούτου του αλλά και της Merketing Greece. Με τη συμφωνία που σύναψε με την ReviewPro, θα μπορεί να “επιστρατεύσει” το βραβευμένο σύστημα online μέτρησης φήμης της εταιρείας…


…για την ανάλυση και ανάπτυξη στοχευμένων μελετών και τον σχεδιασμό πιο αποτελεσματικών δράσεων και παρεμβάσεων με καλύτερη γνώση, παράλληλα, του ανταγωνιστικού επιπέδου του ελληνικού τουριστικού προϊόντος..
Το συγκεκριμένο σύστημα επεξεργάζεται στοιχεία σχετικά με τους δείκτες ικανοποίησης πελατών ανά προορισμό και κατηγορία καταλυμάτων.
Το ολοκληρωμένο σύστημα μέτρησης και ανάλυσης φήμης της ReviewPro, είναι σε θέση να προσφέρει αναλυτικές πληροφορίες για το επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών σε σχέση με συγκρίσιμους προορισμούς άλλων ανταγωνιστριών χωρών. Αναλύεται τόσο η εικόνα της εμπειρίας του επισκέπτη σε συνολικό επίπεδο όσο και μεμονωμένα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων της γαστρονομίας, των προσφερόμενων υπηρεσιών και της σχέσης ποιότητας/τιμής. Το σύστημα, αφού αναλύσει δεκάδες χιλιάδες κριτικές, παρουσιάζει τα αποτελέσματα ανά χρονική περίοδο, περιφέρεια και κατηγορία καταλύματος.
Ο CEO της ReviewPro, κ. RJ Friedlander δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη νέα συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. Τα τελευταία χρόνια έχουμε εξελιχθεί σε πρώτη επιλογή όσον αφορά στην παροχή δεδομένων και στοιχείων online φήμης τόσο για επαγγελματικούς συνδέσμους, όσο και για εταιρείες ανά τον κόσμο. Ο ξενοδοχειακός κλάδος χρειάζεται ένα κοινά αποδεκτό εργαλείο μέτρησης και ανάλυσης της ικανοποίησης των επισκεπτών και το Global Review Index είναι ακριβώς αυτό. Επιπρόσθετα, η ανάλυση των επιμέρους στοιχείων των κριτικών αυτών, θα εμφανίσει συγκεκριμένα δυνατά και αδύνατα σημεία, δίνοντας στον ΣΕΤΕ ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για τη δημιουργία στοχευμένων ενεργειών».
Ο Δρ. Άρης Ίκκος, Επιστημονικός Διευθυντής του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ, δήλωσε σχετικά: «Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τις κριτικές που διαβάζουν στο διαδίκτυο. Η ReviewPro θα μας υποστηρίξει στην ανάλυση και την καταγραφή του επιπέδου φήμης που έχουμε ανά περιφέρεια και κατηγορία και θα μας δώσει τα απαραίτητα στοιχεία που χρειαζόμαστε για να εξειδικεύσουμε τις επόμενες ενέργειες μας. Κεντρικός στόχος του ΣΕΤΕ παραμένει η βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων τουριστικών υπηρεσιών, η οποία θα βοηθηθεί ιδιαίτερα από την διαρκή παροχή πληροφοριών και εργαλείων. Θεωρούμε ότι η ReviewPro θα μας υποστηρίξει ακριβώς σε αυτό το στόχο». 

Ενδιαφέρον και καιρός είναι να δούμε και νέα στοιχεία να μπαίνουν στην στατιστική και ερευνητική "ατζέντα" του ελληνικού τουρισμού.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου