Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

Greece-4-startup: Στα "σκαριά" πλατφόρμα ενίσχυσης νεοφυών επιχειρήσεων στον Τουρισμό


Στήριξη σε startups στον ελληνικό τουρισμό; Το ακούσαμε για πρώτη φορά προ ημερών από την υπουργό Τουρισμού Ο. Κεφαλογιάννη στο Διεθνές Συνέδριο για την Κοινωφελή Δράση, το ψάξαμε και βρήκαμε αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία. Βάσει όσων είπε η υπουργός, το υπουργείο Τουρισμού προωθεί μία…


…ιδέα ανάπτυξης μιας διαδικτυακής πλατφόρμας (Greece-4-startup) με στόχο  τη δημιουργία επαγγελματικών ευκαιριών. 
Όπως ανέφερε, στις προθέσεις του υπουργείου είναι οι νέοι να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση, που να στηρίζεται σε καινοτόμες ιδέες και πρόσθεσε ότι η πλατφόρμα αυτή  θα μπορεί δυνητικά να αποτελέσει χώρο πληροφόρησης και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ του υπουργείου Τουρισμού, ιδιωτικών ιδρυμάτων και νέων επιχειρηματιών.
Από όσα μάθαμε εμείς, το σχέδιο αυτό που βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας, φιλοδοξεί να αποτελέσει μια συντονισμένη προσπάθεια τόσο για την προσέλκυση νεοφυών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, όσο και για την ανάπτυξη ανάλογων εγχώριων επιχειρηματικών δράσεων από νέους επιχειρηματίες στον τομέα του τουρισμού. 
Η διαδικτυακή πλατφόρμα που θα αποτελεί και τη βάση, το κεντρικό σημείο αναφοράς, υποδοχής και συντονισμού αυτής της πρωτοβουλίας, θα λειτουργεί ως πεδίο ανταλλαγής βέλτιστων και ενδεδειγμένων πρακτικών και ιδεών που προάγουν και εμπλουτίζουν το τουριστικό προϊόν της χώρας μας και θα εξελιχθεί σε εφαλτήριο για τα ελληνικά startups που δραστηριοποιούνται ήδη αλλά και για νέους που θέλουν να επενδύσουν στον τουριστικό κλάδο. 
Με δεδομένο ότι η εξεύρεση χρηματοδοτικών εργαλείων και εναλλακτικής χρηματοδότησης από επενδυτικά κεφάλαια, αποτελεί ίσως το σημαντικότερο πρόβλημα των startups διεθνώς και φυσικά και στην Ελλάδα, ένας από τους κύριους στόχους του Greece-4-startup είναι να γεφυρώσει ακριβώς το κενό στη δικτύωση νεοφυών επιχειρήσεων τόσο με επενδυτικά κεφάλαια όσο και μεταξύ τους.
Η πρωτοβουλία απευθύνεται σε όσους έχουν μια καινοτόμο ιδέα και θέλουν να την μετατρέψουν σε επιχείρηση ή και ακόμα σε περιπτώσεις νεοφυών επιχειρήσεων που έχουν, ήδη, δημιουργηθεί και θέλουν να αναδείξουν και να ανταλλάξουν απόψεις και πρακτικές με ανάλογες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού. 
Είναι ευνόητο ότι από μία τέτοια διαδικασία, εφόσον στηθεί και λειτουργήσει σωστά, θα προκύψουν οφέλη και για την Πολιτεία, καθώς για πρώτη φορά τα ζητήματα νέων επιχειρηματιών τίθενται επί τάπητος και σε διαρκή βάση, μέσα από έναν ανοιχτό διάλογο για τη συγκρότηση ενός πλάνου στοχευμένων δράσεων από το Υπουργείο Τουρισμού που, μεταξύ άλλων, θα υποστηρίζουν τη δημιουργία θέσεων εργασίας μέσα από τις startup.
Πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο. 

Για να δούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου