Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 25 Ιουλίου 2014

Οι δύο "δικλείδες" για τις χρεώσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια που βελτιώνουν τις προοπτικές της αποκρατικοποίησης


Δύο διασφαλίσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ για την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων και που αφορούν στο φλέγον ζήτημα των χρεώσων που θα υπάρχουν με το νέο καθεστώς, ώθησαν τον ΣΕΤΕ στη διαπίστωση ότι…


…οι σχετικές διαδικασίες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Η μία διασφάλιση από το ΤΑΙΠΕΔ είναι ότι οι χρεώσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια δεν θα αυξηθούν, πέρα από τα σημερινά επίπεδα, μετά την παραχώρηση, παρά μόνο όταν υλοποιηθεί πλήρως σειρά επενδύσεων από τον ανάδοχο κατά τα πρώτα χρόνια διαχείρισης. 
Αυτό, κατά τον Σύνδεσμο, σημαίνει πως οι επιβάτες και οι αεροπορικές εταιρείες δεν θα χρειαστεί να πληρώνουν υψηλότερο αντίτιμο πριν βιώσουν αισθητά βελτιωμένες υπηρεσίες. 
Ιδιαίτερα θετικό, όμως, είναι και το γεγονός πως ακόμα και μετά την ολοκλήρωση των απαιτούμενων επενδύσεων και αναβαθμίσεων των περιφερειακών αεροδρομίων, οι συνολικές χρεώσεις των επιβατών και των αεροπορικών εταιρειών δεν θα ξεπερνούν τα 20 Ευρώ ανά επιβάτη.
Τα δύο παραπάνω σημεία είναι ιδιαίτερης σημασίας για  τη μελλοντική ανάπτυξη του τουρισμού της Ελλάδας, σημειώνει ο ΣΕΤΕ και σχολιάζει πως είναι θετικό ότι τόσο το ΤΑΙΠΕΔ, όσο και η ελληνική κυβέρνηση δείχνουν να αντιλαμβάνονται τη σημαντικότητα της ανταγωνιστικότητας στο επίπεδο των χρεώσεων των αεροδρομίων, με την παράλληλη ανάπτυξη της ποιότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, προς όφελος της οικονομίας της χώρας και των τοπικών κοινωνιών.
Επιπρόσθετα, είναι σημαντικό το γεγονός ότι η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ προγραμματίζει να επιταχύνει το θέμα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Πεποίθηση του ΣΕΤΕ παραμένει ότι τόσο η Κυβέρνηση, όσο και το ΤΑΙΠΕΔ θα πρέπει να αποκαταστήσουν την ανταγωνιστικότητα των τελών του, στην κατεύθυνση που άλλωστε έχουν αποφασίσει και για τα μικρότερα περιφερειακά αεροδρόμια, επιμηκύνοντας αντίστοιχα τον χρονικό ορίζοντα της σύμβασης. 

Για τον ΣΕΤΕ, η ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας των τελών του μητροπολιτικού αεροδρομίου της χώρας -το οποίο ήδη προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στους επισκέπτες του και έχει ως υποδομή σημαντικά περιθώρια αύξησης της χωρητικότητάς του- παραμένει ένα από τα σημαντικότερα προαπαιτούμενα για την περαιτέρω εξέλιξη της δυναμικής του τουρισμού της πρωτεύουσας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου