Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Προτίμηση στα ταξίδια με ασφάλιση


Αύξηση των αγορών ταξιδιωτικής ασφάλισης, που ούτως ή άλλως ήταν θεαματική την τελευταία διετία, πυροδότησαν η πρόσφατη κρίση της τέφρας, οι κοινωνικές αναταραχές στην Ταϊλάνδη και πολλά ακόμα δυσάρεστα για τους τουρίστες γεγονότα ανά τον κόσμο.

Η πλειονότητα των τουριστών ενδιαφέρεται κυρίως να προστατευθεί από το ενδεχόμενο ακύρωσης του ταξιδιού της, εξέλιξη που μπορεί να αποφέρει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες περισσότερα έσοδα, αυξάνει, όμως, παράλληλα και τις ευθύνες τους.
Κάποια από τα πρακτορεία αναφέρουν ότι πλέον το 50% με 60% των πελατών είναι πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης, ποσοστά πολύ υψηλά συγκριτικά με πέντε χρόνια πριν.
Οι αμερικανικές ασφαλιστικές εταιρίες, μεταξύ των οποίων οι Travel Guard North America, ιδιοκτησία της AIG, Access America και CSA πραγματοποίησαν πωλήσεις συμβολαίων, αξίας 1,6 δισ. δολ, το 2008, νούμερο αυξημένο κατά 13% συγκριτικά με δύο χρόνια πριν.
Αν και πιο πρόσφατα στοιχεία δεν είναι ακόμα διαθέσιμα, διαπιστώνεται ότι η τάση που οδηγεί τους τουρίστες στην αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης έχει ενισχυθεί σημαντικά μετά την περσινή οικονομική ύφεση.
Σύμφωνα με στοιχεία της αμερικανικής ασφαλιστικής βιομηχανίας, οι πελάτες των ταξιδιωτικών πρακτορείων διαθέτουν, σε γενικές γραμμές, ποσοστό 4% με 8% των συνολικών δαπανών για το ταξίδια τους για την αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων. Τα πρακτορεία που ελέγχουν το 90% των συνολικών πωλήσεων ταξιδιωτικής ασφάλισης πετυχαίνουν περιθώρια κέρδους 25% με 30%.
Share |

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου