
...μέχρι τώρα, έχει προκληθεί μια κάποια σύγχυση για το θέμα – και έχουμε και εμείς μερίδιο ευθύνης- καθώς προκύπτουν αντικρουόμενες πληροφορίες και στοιχεία.
Εμείς πρώτοι, εδώ, δώσαμε κάποιες βασικές πληροφορίες για το πρόγραμμα προβολής, όπως παρουσιάστηκε στους Διευθυντές Εξωτερικού του ΕΟΤ.
Μετά, διαβάσαμε στο «Βήμα», εδώ, ενα ρεπορτάζ που συνέχιζε τη δική μας εικόνα, με περισσότερες λεπτομέρειες, με κεντρικό μήνυμα «όλα τζάμπα» και με γαρνιτούρα real people, real time και να μην πούμε τι άλλο real.

Θέμα που «τσίμπησε» βεβαίως ο Στάθης Κουσουνής στην «Καθημερινή», εδώ και συνδυάζοντας το και με άλλες πληροφορίες έδωσε μια σαφέστερη εικόνα του τι προβλέπει το νέο επικοινωνιακό σχέδιο Γερουλάνου. Μόνο που διαφέρει αρκετά από ό,τι έχει πει μέχρι τώρα...
Έτσι προέκυψαν και όλα αυτά περί... 90 εμπειριών και δέκα σεναρίων.
Όσο για το κατά πόσο χρειάζεται «εξειδίκευση» ύψους 190.000 ευρώ (!), ενώ μέχρι τώρα η πολιτική ηγεσία ου ΥΠΠΟΤ έλεγε και ξαναέλεγε ότι έχουμε πληρώσει 2 εκατ. την στρατηγική μελέτη για το branding του Τουρισμού που τα έχει όλα σχεδόν έτοιμα και ότι δεν χρειάζεται να δώσουμε και άλλα χρήματα, θα το διαπιστώσουμε στην πορεία του διαγωνισμού...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου