Στη Βουλή έφθασε το θέμα του διαγωνισμού του ΕΟΤ για το marketing και είναι, ομολογουμένως, εύλογα τα ερωτήματα που θέτει η Όλγα Κεφαλογιάννη για την απόφαση του συστήματος ΥΠΠΟΤ-ΕΟΤ να προχωρήσει στην προκήρυξη διαγωνισμού για μελέτη...
...εξειδίκευσης του marketing plan του Ελληνικού τουρισμού, προϋπολογισμού 190.000 ευρώ, θέμα το οποίο έφερε στη δημοσιότητα η «Καθημερινή» και υποστηρίξαμε και εμείς, εδώ.
Ναι, ναι, είναι η γνωστή ιστορία με τις... 90 εμπειρίες που σχολιάζαμε τις προάλλες.
Το σκεπτικό της τομεάρχου της Ν.Δ. δεν είναι παρά αυτό που συζητείται ευρύτερα στον τουριστικό κόσμο και το οποίο εν ολίγοις έχει ως έξης:
Επί κυβέρνησης Ν.Δ., καλώς ή κακώς, χρυσοπληρώθηκε μια σημαντική μελέτη marketing και branding για τον Ελληνικό Τουρισμό. Η μελέτη αυτή, καλώς ή κακώς, δεν αξιοποιήθηκε πλήρως από τους τελευταίους υπουργούς Τουριστικής Ανάπτυξης της Ν.Δ. ενώ αποτέλεσε και αντικείμενο αυστηρής κριτικής από την τότε αντιπολίτευση.
Η οποία αντιπολίτευση, όταν έγινε κυβέρνηση άρχισε να επικαλείται την μελέτη και επίσης άρχισε να προβάλλει εντέχνως το επιχείρημα ότι η μελέτη αυτή επαρκεί πλήρως για την εξειδίκευση δράσεων και ενεργειών και επομένως δεν χρειάζεται η εκπόνηση μιας νέας μελέτης.
Τι άλλαξε τώρα, λοιπόν; Και φυσικά, θα προσθέταμε εμείς, γιατί τέτοιο κόστος για να εντοπίσει και να εξειδικεύσει κάποιος 90 «εμπειρίες»;
Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις απαντήσεις της ηγεσία του ΥΠΠΟΤ αλλά και την εξέλιξη του διαγωνισμού, φυσικά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου