Όπως υποψιαζόμασταν, η «έκτακτη» σύσκεψη των διευθυντών των Γραφείων Εξωτερικού του ΕΟΤ, χθες, δεν υπήρχε κανένας λόγος να είναι έκτακτη. Έκτος αν...
...θεωρούμε την απόφαση να υλοποιηθεί ένα πρόγραμμα διαφήμισης από τις αρχές Οκτωβρίου, τόσο σημαντική εξέλιξη. Τώρα που το ξανασκεφτόμαστε, βέβαια, έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα ε επίπεδο τουριστικής πολιτικής, ίσως είναι «είδηση» ότι μπορεί να γίνει κάποια διαφήμιση φέτος...
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι η χθεσινή πολύωρη σύσκεψη, δεν διαφώτισε ιδιαίτερα τα στελέχη του ΕΟΤ στο εξωτερικό, ως προς τα πραγματικά σχέδια της ηγεσίας για τα Γραφεία ούτε ως προς τις λεπτομέρειες της «εκστρατείας».
Δόθηκε βεβαίως στους συμμετέχοντες να υποβάλουν τις προτάσεις τους και να θέσουν διάφορα ζητήματα που τους απασχολούν, αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει και χωρίς να πρέπει να εμφανιστούν στην Αθήνα με ειδοποίηση μιας μέρας και με συνολικά ένα σημαντικό κόστος για τον ΕΟΤ.
Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι η διαφημιστική εκστρατεία θα βασίζεται στα γνωστά μηνύματα και δημιουργικά του visit Greece και του you in greece (μάλλον λέμε... καληνύχτα στο "kalimera!"), θα έχει παραλλαγές ανά αγορά και μορφές τουρισμού και θα επικεντρωθεί στα social media και στο διαδίκτυο.
Δεν έγιναν ακόμα γνωστά, ούτε ο προϋπολογισμός της εκστρατείας, ούτε ποιος κάνει τη... φημολογούμενη «εξειδίκευση» ανά αγορά και target group, βάσει ποιας έρευνας και ποιού media plan, αν υπάρχει τέτοιο.
Συνεργάτες του υπουργού, διέρρεαν χθες το απόγευμα ότι την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθούν επισήμως από τον ίδιο τον Π. Γερουλάνο, οι λεπτομέρειες των διαφημιστικών ενεργειών και άλλα τινά «πράματα» και «θάματα»...
‘Ο,τι μαθαίνουμε στην πορεία θα ενημερώνουμε. Κουράγιο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου