Σταθερά ανοδική τάση στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών διατηρεί το διαδίκτυο, καθώς σύμφωνα με έρευνα των Google και Ipsos OTX MediaCT σε δείγμα 5.000 χρηστών, περισσότεροι από ένας στους τρεις…
…δήλωσαν πως οργάνωσαν τα ταξιδιωτικά σχέδιά τους on line, αριθμός αυξημένος κατά 25% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.
Περίπου δύο στους τρεις ανέφεραν πως επισκέφθηκαν ταξιδιωτικές ιστοσελίδες μέσω της Google ή της Υahoo, το τελευταίο εξάμηνο, προκειμένου να αναζητήσουν πληροφορίες για προορισμό, δωμάτιο ξενοδοχείου ή αεροπορικά εισιτήρια. Κορυφαία σε δημοτικότητα παραμένει η Google καθώς επεξεργάζεται τριπλάσιες αναζητήσεις από τη βασική ανταγωνίστριά της, Yahoo.
Επιπλέον στην έρευνα διαπιστώνεται πως υπάρχει μεγαλύτερη αισιοδοξία μεταξύ των πολιτών όσον αφορά στα ταξίδια τους από ό,τι έναν χρόνο πριν, αφού το 85% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι προτίθενται να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον τον ίδιο αριθμό ταξιδίων με πέρσι.
Το αντίστοιχο ποσοστό για το προηγούμενο έτος έφθανε το 80%. Αρκετοί από αυτούς τους ταξιδιώτες χρησιμοποιούν “έξυπνα” κινητά όπως iPhones και BlackBerrys για την αναζήτηση και την κράτηση ακόμα και αεροπορικών εισιτηρίων.
Περίπου το 40% των business ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν πως χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για πληροφορίες, ποσοστό ενισχυμένο κατά 25% σε σχέση με πέρσι.
Παράλληλα σε μεγάλη άνοδο βρίσκεται και η χρήση online βίντεο, καθώς ένας στους τρεις επαγγελματίες δήλωσε πως έχει “ανεβάσει” τουλάχιστον ένα τους τελευταίους έξι μήνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου