Με... “νέα κόλπα”, εμπλουτίζει την παρουσία του στην World Travel Market, ο ΕΟΤ, προφανώς στο πλαίσιο της λογικής “LC-HP” (low cost-high placement), της προσπάθειας εξεύρεσης τρόπων μεγιστοποίησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών...
...προβολής και δημοσίων σχέσεων, υπό τον ασφυκτικό βρόχο της έλλειψης πόρων.
Σύμφωνα με τα όσα μαθαίνουμε, ο ΕΟΤ προχωρεί σε συγκέντρωση και αξιολόγηση προτάσεων από επαγγελματίες και εξειδικευμένες εταιρείες των αγορών που τον ενδιαφέρον στην παρούσα φάση, με δύο στόχους. Πρώτον την ενίσχυση της παρουσίας του στις μεγάλες εκθέσεις και δεύτερον, την πιθανότητα υλοποίησης κάποιων δράσεων εκτός εκθέσεων, με αφορμή άλλες εκδηλώσεις ή απλά αξιοποιώντας κάποια συγκυρία.
Σύμφωνα με όσα διαβάζουμε, στην World Travel Market, για παράδειγμα, έχει ανατεθεί στην γνωστή εταιρεία Hills Balfour (και στη συνδεόμενη με αυτήν QUO) ένα πλέγμα παράλληλων δράσεων χαμηλού κόστους που σκοπεύουν να ενισχύσουν την επισκεψιμότητα στο Ελληνικό Περίπτερο και να τονώσουν τη διαδραστικότητα επισκεπτών και εκθετών.
Θα έχουν αποτέλεσμα; Απομένει να το διαπιστώσουμε στην πράξη.
Είναι ορθή όλη αυτή η πρακτική; Ως προς τις βασικές κατευθύνσεις, είναι, αλλά φυσικά υπό συγκεκριμένες προυποθέσεις, αναλόγως της περίπτωσης και βάσει κάποιας στοιχειωδώς αξιοπρεπούς έρευνας αγοράς.
Για τη Μ. Βρετανία, πάλι, για παράδειγμα, ο ΕΟΤ ανέθεσε στην εταιρεία Ankerford ltd, (αναφέρεται ως συνεργαζόμενη με τον ABTA) έρευνα αγοράς, έναντι περίπου 12.500 ευρώ.
Για τη Μ. Βρετανία, πάλι, για παράδειγμα, ο ΕΟΤ ανέθεσε στην εταιρεία Ankerford ltd, (αναφέρεται ως συνεργαζόμενη με τον ABTA) έρευνα αγοράς, έναντι περίπου 12.500 ευρώ.
Και πάντα, όλα αυτά, υπό την “ομπρέλα” ενός γενικότερου σχεδιασμού και των κατευθύνσεων κάποιου ειδικού σχεδίου.
Ως προς το τελευταίο, ξέρουμε ότι ετοιμάζεται τέτοιο, αναμένουμε την κοινοποίηση...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου