Δεν χρειάζεται ούτε εξειδικευμένη επιστημονική σκέψη, ούτε βαθυστόχαστες αναλύσεις και βαρύγδουπες θεωρητικές προσεγγίσεις. Το μεγαλειώδες και ιδιοφυές common sense χρειάζεται, ανθρώπους που πιστεύουν και αγαπούν αυτό που κάνουν και μία καλή οργάνωση στην προβολή του. “Food is the new... sex!”...
...λέει η Ζωή Νόβακ, γνωστή μας από το “Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας” στον Rajan Datar του BBC και του “Fast Track”.
Τέσσερα λεπτά από την καλύτερη διαφήμιση “that money can buy” αλλά με ελάχιστα “money” και εν προκειμένω, για την παραδοσιακή εναλλακτική Κρήτη, απευθυνόμενο σε κοινά εκατομμυρίων που αναγνωρίζουν, αναζητούν και αγοράζουν αυτού του χαρακτήρα υπηρεσίες και προιόντα.
Enjoy:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου