Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Υδατοδρόμια: Ο προβληματισμός για το νέο πλαίσιο και ο κίνδυνος... "μίας τρύπας στο νερό"


Δεν «ενθουσίασαν», αλλά τουναντίον μάλλον εξέπληξαν δυσάρεστα όσους επενδυτές ενδιαφέρονται ή είχαν ενδιαφερθεί και στο πρόσφατο παρελθόν, να πραγματοποιούν πτήσεις με υδροπλάνα στην Ελλάδα, οι διατάξεις του σχετικού νομοσχεδίου. Και για να το πούμε αλλιώς, μπορεί...

...να γίνουν κάποια στιγμή ορισμένα υδατοδρόμια σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας, πλην όμως δύσκολα θα υπάρχουν υδροπλάνα για να τα χρησιμοποιούν...
Μέσα από ένα πολύ κατατοπιστικό ρεπορτάζ του Κώστα Ντελέζου στα «Νέα», αναδεικνύονται τα πέντε βασικά αντικίνητρα και εμπόδια στην δημιουργία υδατοδρομίων προσδιορίζονται ως εξής:
  1. Δεν θα επιτρέπεται η λειτουργία υδατοδρομίων πλέον σε περιοχές που χαρακτηρίζονται Natura 2000. Αυτό σημαίνει ότι τα υδροπλάνα δεν θα μπορούν να πετάξουν ξανά στη Λίμνη των Ιωαννίνων, στους Παξούς, αλλά και σε αρκετές άλλες περιοχές.
  2. Η Επιτροπή Υδατοδρομίων διευρύνεται κατά τρία-τέσσερα μέλη και γίνεται πλέον οκταμελής και πρακτικά ο συντονισμός όλων αυτών θα είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση.
  3. Οι απαιτήσεις για την ύπαρξη πυροσβεστικών μέσων έχουν αυξηθεί σημαντικά, ακόμη και για τα υδατοδρόμια που δεν θα έχουν μεγάλη κίνηση ή δεν θα διαθέτουν αεροπορικά καύσιμα. Αντί των έξι κινητών στοιχείων πυρόσβεσης που προβλέπονταν μέχρι τώρα, στο εξής θα απαιτούνται μόνιμο υδροδοτικό πυροσβεστικό δίκτυο και πυροσβεστικές φωλιές.
  4. Τα υδάτινα πεδία που θα εξυπηρετούν κυρίως τις έκτακτες πτήσεις (εκτός υδατοδρομίων) θα πρέπει να βρίσκονται σε απόσταση μεγαλύτερη των 300 μέτρων από την ακτογραμμή. Τα υδροπλάνα θα προσθαλασσώνονται ουσιαστικά μέσα στο πέλαγος, όταν για να σταματήσουν τελείως δεν χρειάζονται παραπάνω από 80 έως 100 μέτρα.
  5. Επιβάλλονται νέες πρόσθετες κοστοβόρες διαδικασίες ελέγχου των επιβατών και των αποσκευών, οι οποίες προβλέπουν την ύπαρξη στα υδατοδρόμια μόνιμου εξειδικευμένου και πιστοποιημένου από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας προσωπικού ασφαλείας.



Αν αυτοί οι περιορισμοί και κανονισμοί δεν βελτιωθούν μετά τη διαβούλευση, τότε και αυτό το νομοσχέδιο, μάλλον κάνει μία «τρύπα στο νερό»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου