Greece Gets Greener: Ο θαλάσσιος τουρισμός και η βιολογική κουζίνα πρωταγωνιστούν μεταξύ των βασικών αξόνων της πρώτης ολοκληρωμένης προσπάθειας προβολής του “πράσινου” τουρισμού της Ελλάδας. Πέραν τη μαζικής συμμετοχής ξενοδοχείων Green Key, καθολική είναι η ανταπόκριση από τις επτά ιδιωτικές μαρίνες...
...με Γαλάζιες Σημαίες.
Αντίστοιχα σημαντική είναι η προώθηση και η παρουσίαση του προτύπου «BIO Kouzina» και του ρόλου του στο σύγχρονο πράσινο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
Οι Flisvos Marina, Gouvia Marina, Kos Marina, Lefkas Marina, Olympic Marine, Porto Carras και Sani Marina συμμετέχουν με παρουσιάσεις στο πρώτο έντυπο που εκδίδεται για τον πράσινο τουρισμό, με τίτλο “Green Tourism in Greece”.
Η έκδοση αποτελεί μέρος της εκστρατείας για τον πράσινο τουρισμό της Ελλάδας που ξεκινάει από την World Travel Market Λονδίνου αυτόν τον Νοέμβριο και συνεχίζεται σε επτά συνολικά χώρες.
Ειδικότερα για τις Γαλάζιες Σημαίες θα ακολουθήσουν και παρουσιάσεις στο 1ο Συνέδριο Πράσινου Τουρισμού της Στοκχόλμης, στις 22 Νοεμβρίου με κύριους ομιλητές την Sophie Bachet, Blue Flag International Director, από το Foundation for Environmental Education (FEE) και Λεωνίδας Κόλλα, Γενικό Γραμματέα και υπεύθυνο προγράμματος Blue Flags για την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ο εθνικός διαχειριστής).
Μεγάλο αφιέρωμα υπάρχει και για το πρότυπο «ΒΙΟ Kouzina» από το Ινστιτούτο ΒΙΟ Ελλάς που για πρώτη φορά παρουσιάζεται στο εξωτερικό στις σημαντικότερες αγορές της Ευρώπης: Αγγλία, Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γερμανία και Γαλλία.
Στόχος η ευαισθητοποίηση των επισκεπτών σε πολιτικές πράσινης, βιώσιμης ανάπτυξης και πώς αυτές βρίσκουν εφαρμογή στην σύγχρονη γαστρονομική παράδοση της Ελλάδας, πάντα ως αναπόσπαστο στοιχείο του τουριστικού μας προϊόντος.
Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής του προγράμματος Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης.
Διοργανωτής της καμπάνιας για τον πράσινο τουρισμό “Green Tourism in Greece” είναι η εταιρία North Events με αντικείμενο την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, πολιτισμού και γαστρονομίας κυρίως στις Σκανδιναβικές αγορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου