Value for money για οικογένειες, εξειδίκευση και “αποκλειστικά” προιόντα και υπηρεσίες για τα ειδικά κοινά, όπως ζευγάρια, νεότερα και μεγαλύτερα, εργένηδες κ.λπ. είναι η συνταγή του γερμανικού tour operator Alltours για την επόμενη περίοδο. Φέτος, οι κύριοι προορισμοί του Alltours...
...πήγαν πολύ καλά, με Βουλγαρία, Τουρκία και Μαγιόρκα να παίρνουν τα πρωτεία, με αυξήσεις 33%, 18% και 6% αντίστοιχα, τα Κανάρια στα ίδια επίπεδα και την Ελλάδα με μείωση 19%, αλλά από μείωση 40% στις αρχές της περιόδου.
Οι τιμές για το 2013 θα είναι κατ μέσο όρο σταθερές, με μικρές μειώσεις για Μαγιόρκα, Βουλγαρία και Ελλάδα και μικρές αυξήσεις για Τουρκία.
Γενικά, η γερμανική αγορά “φρέναρε” λίγο τον Σεπτέμβριο, καθώς σύμφωνα με την ερευνα GfK, οι πωλήσεις των γερμανικών τουριστικών γραφείων και των εταιρειών ηλεκτρονικών πωλήσεων, υποχώρησαν κατά 1,6%.
Η μείωση ήταν εντονότερη στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής, αλλά και στις πρώιμες κρατήσεις για τη θερινή περίοδο του 2013.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου