Χώρα σε κρίση είμαστε, ρεκόρ σε αρνητική δημοσιότητα έχουμε τρία χρόνια τώρα, η εικόνα μας διεθνώς έχει γίνει σαν... διαλυμένη διαδήλωση, η “φήμη” μας στα τάρταρα. Ανάγκες επικοινωνιακές προκύπτουν σοβαρές και το διαφαινόμενο “έργο”...
...τραβάει διαφόρους ενδιαφερόμενους σαν μαγνήτες.
Έχει αρχίσει και γίνεται και λίγο... διεθνές challenge όλο αυτό το αναμενόμενο rebranding της Ελλάδας και φυσικό είναι να έχουν αρχίσει και κάποια πλασαρίσματα αλλά ίσως και... διαγκωνισμοί.
Προχθές, είχαμε στην Αθήνα νέα “άφιξη”, με πολύ εντυπωσιακό ιστορικό, ομολογουμένως, τον διασημοφημισμένο Mr. Simon Anholt (για το ποιος ακριβώς είναι, όσοι δεν έχετε ακούσει, μπορείτε να ρίξετε μία ματιά εδώ ).
Είπε αυτά που είπε, τέλος πάντων, κάποιους τους συνεπήρε, κάποιους απλώς τους κέντρισε το ενδιαφέρον, αλλά άλλους τους τσίγκλισε, για να το πούμε ποιο... βουκολικά.
Μία απάντηση- αντίδραση ήρθε από τον άλλο, πολυδιαφημισμένο guru του branding και της επικοινωνίας, τον Peter Economides. Στο facebook αυτή και έχει και καμιά 20αριά λίαν ενδιαφέροντα και εμβριθή σχόλια.
Θέσαμε το δίλημμα στον στενό μας κύκλο και η αλήθεια είναι ότι o P. Economides επέτυχε ένα ελαφρύ, οριακό, προβάδισμα, πλην όμως, πολλά αυτά που ακούσαμε και για τους δυό μαζί, δεν μεταφέρονται.
Αν ήμασταν, βέβαια, σε μία λαϊκή, τι θα ακούγαμε;
“Διαλιέχτεεεε...”
Αλλά, για να επανέλθουμε στην ελληνική τρέχουσα πραγματικότητα, το θέμα είναι ένα τελικά: Λεφτά, υπάρχουν;
edw o kosmos xanete .... kai to branding xtenizete ... pou 8a elege h giagia mou ...
ΑπάντησηΔιαγραφήeinai apla ba8ia nuxtomenos h apla aga8os... opoios nomizei oti me mia epikalupsi branding mporei na lusei diar8rwtika kai stratigika 8emata tis xwras pou dieonizonte tosa xronia
exw anaptuxei diexodika oti xriazete sinoliko reengineering o tourismos tis xwras
http://buhalis.blogspot.gr/2012/03/tourism-in-greece-in-time-of-crisis.html
http://buhalis.blogspot.gr/2012/02/give-greece-change-greece-needs-re.html
as sovabereftoume epitelous - ta psemata teleiwsan