Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Σχέδιο Τουριστικής Προβολής Κρήτης: Τι απεφάνθη ο ειδικός σύμβουλος


Δεν έχουμε ακόμα διαθέσιμες πολλές πληροφορίες και λεπτομέρειες από την παρουσίαση του σχεδίου τουριστικής προβολής που προτείνει για την Κρήτη ο ειδικός σύμβουλος που έχει επιλεγεί, η εταιρεία...

...Alter Vision, πέραν μίας πρώτης γενικής ανακοίνωσης από την Περιφέρεια των όσων παρουσιάστηκαν από τον πρόεδρο της εταιρείας, Αλέξανδρο Κουρή.
Κατά τον κ. Κουρή, η Κρήτη θα πρέπει ν’ αποφασίσει πως θέλει για τα επόμενα δέκα χρόνια να τοποθετηθεί στο μυαλό του κόσμου και όλων των κρίσιμων κοινών, που επηρεάζουν την τουριστική επιτυχία της.
Κάλεσε τους εμπλεκόμενους φορείς να δημιουργήσουν μια ενιαία ταυτότητα και μέσα από αυτή την ταυτότητα η Κρήτη να υπογράψει όλα τα στοιχεία που εντάσσονται στη στρατηγική branding. Στη συνέχεια - είπε- πρέπει να υπάρξει συνολική και συνδυασμένη δουλειά όλων των φορέων για την παραγωγή κορυφαίου περιεχομένου από φωτογραφίες, video κ. α.
Σύμφωνα με τον ίδιο καμία περιοχή δεν έχει την πολυτέλεια να διασπά κονδύλια σε μικρά πράγματα- δράσεις. «Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος όλα τα μικρά να μπουν σ’ ένα καλάθι, το οποίο θα χρηματοδοτεί κάποιες μεγάλες και εξαιρετικής ποιότητας ενέργειες δημιουργίας περιεχομένου. Μετά ν’ αξιοποιηθούν τα μέσα νέας γενιάς marketing –και όχι τα παρωχημένα προηγούμενων δεκαετιών- όπως είναι το κοινωνικό διαδίκτυο (social media), προσέλκυση ανθρώπων που επηρεάζουν τον τουρισμό, συμμετοχή σε τηλεοπτικές εκπομπές και κινηματογραφικές παραγωγές, ακόμα και σε video games» τόνισε.
Σύμφωνα με τις εισηγήσεις του, οι προτεραιότητες της τουριστικής προβολής της Κρήτης είναι: γαστρονομία, παραδόσεις- Κρητικός τρόπος ζωής, πολιτιστική κληρονομιά –ιστορία, βουνά- οροπέδια, κλίμα, χλωρίδα –πανίδα-γεωλογικός πλούτος, αγροτουρισμός- οικοτουρισμός, θεραπευτικός και εργασιακός τουρισμός.
Τέλος, πρότεινε στην παρουσίαση και δύο σλόγκαν πάνω στα οποία μπορεί να βασιστεί η καμπάνια για την τουριστική προβολή της Κρήτης. Το ένα σλόγκαν είναι «Φιλοξενία με όλη μας την καρδιά» και το άλλο «Η Κρήτη των αντιθέσεων που γίνονται αρμονικό σύνολο».
Περιμένουμε νεότερα και κάποιες πρώτες αντιδράσεις και επανερχόμαστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου