Τρεις κυρίαρχες τάσεις μεταξύ των καταναλωτών επηρεάζουν την τουριστική αγορά αυτήν την περίοδο, σύμφωνα με τις έρευνες του TUI Travel. Οι πελάτες βρίσκονται πλέον διαρκώς... “διαδικτυωμένοι”, εμπιστεύονται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο τις εμπειρίες και τις απόψεις των οικείων τους ως προς τους...
...προορισμούς και τις τουριστικές υπηρεσίες, ενώ παράλληλα, προτιμούν την ατομικότητα ως προς τα ταξίδια διακοπών τους και την επιλογή τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, οδηγώντας έτσι την αγορά σε μία διαδικασία μεταξύ άκρων, δηλαδή εξειδίκευσης και “πακετοποίησης”.
Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν και παρουσιάστηκαν στο μεγάλο συνέδριο του FVW στην Κολωνία, όλα αυτά σημαίνουν ότι οι tour operators, προκειμένου να σταθούν και να ξεχωρίσουν στον ανταγωνισμό, πρεπει να προσφέρουν προϊόντα που οι “άλλοι” δεν διαθέτουν και να προσελκύσουν πελάτες οι οποίοι είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν κάτι τις περισσότερο για αυτά.
Αυτός είναι και ο λόγος που ειδικά ο TUI θα συνεχίσει να επενδύει σε “αποκλειστικά” μοντέλα ξενοδοχειακών υπηρεσιών, διαπιστώνοντας ότι αυτά έχουν άμεσο αντίκτυπο σε υπηρεσίες, σίτιση, διασκέδαση και αναψυχή καθώς και άλλες πτυχές του προϊόντος του.
Ένα άλλο ενδιαφέρον συμπέρασμα του συνεδρίου είναι η επιτακτική, πλεον, ανάγκη αξιοποίησης και χρήσης των νέων τεχνολογικών εφαρμογών, είτε μέσω internet, είτε μέσω mobile και tablet services.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου