Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

Της Ημέρας: Κανένα... ευρώπουλο για Aegean, προβλέπεται;


Αγαπητό μου lobby,
διαβάζω ότι αύξηση 10% παρουσίασε ο αριθμός επιβατών - περί τα 1.181.901 άτομα -  που μετέφερε η Aegean στο δίκτυο εξωτερικού από και προς τις βασεις της εκτός Αθήνας στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην επιβατική της...

... κίνηση να παρουσιάζουν η Κως με αύξηση 55% και η Κέρκυρα με αύξηση 52%.
Δυστυχώς για την εταιρεία, όμως, δεν φαίνεται να προβλέπεται κάποιος... έρανος για την ενίσχυση και της δικής της δραστηριότητας.
Προφανώς, κρίνεται ότι... "δεν έχει ανάγκη" αυτή.
Με αγάπη (φιλόπτωχο)
angel


5 σχόλια:

  1. Γιατί να πάρει χρήματα από Ρόδο και Κω η Aegean? Για τα τσάρτερ που εκτελεί? Τα πληρώνεται απ' τους Τ.Ο. Μη γελοιόμαστε, αν δεν τα εκτελούσε η Aegean, κάποια άλλη θα τα εκτελούσε, δεν θα τα χάναμε. Ας έρθει να παρουσιάσει ένα πλάνο με δικές της τακτικές 7μηνες αεροπορικές γραμμές κι έπειτα το συζητάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά δεν διαφωνώ, ένα «αφελές» σατιρικό σχόλιο έκανα (και παρά τις αντιρρήσεις του administrator, μάλιστα) με ρίσκο να γελιέμαι και όχι, ελπίζω, να... «γελοιόμαι».
    Η ουσία της απάντησης σας, είναι σωστή.
    Και άρα, αφού είναι «σιγουράντζα» το τράφικο της Aegean, με η χωρίς αυτήν, όπως λέτε, δεν της έχουν κάνει οι φορείς σας εκεί κάποια πρόταση για περισσότερες πτήσεις και προορισμούς, σωστά;
    Με τη λογική, δηλαδή, που γίνεται πρόταση 760.000 ευρώ - και στην Κω, δεν ξέρω για τη Ρόδο,κάνουν Rayan-έρανο - για μία εταιρεία που φέτος τους πήγε περίπου το 10% της κίνησης, ή κάπου εκεί.
    Εγώ, απορίες έχω. Εσείς, ξέρετε καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μένω στο θέμα, κι ερωτώ κι εγώ γιατί να κάνουν οι φορείς μας πρόταση κι όχι η ίδια η αεροπορική?

    Διευκρινίζω ότι:
    α. διαφωνώ κάθετα με την επιδότηση της Ryan μόνο για εντός σεζόν πτήσεις, και
    β. είμαι κάθετα υπέρ της ενεργητικής ενασχόλησης των σοβαρών ελληνικών αεροπορικών με τον τουρισμό

    Η Ryan, όπως κι εσείς πολύ καλά γνωρίζετε, φέρνει κόσμο εκτός ΑΙ και φυσικά το εκμεταλλεύεται αυτό. Το 10% σε αφίξεις προφανώς και διαχέεται ως εισπράξεις και δεν μένει να το μοιραστούν ένας Τ.Ο και μια ΑΙ ξενοδοχειακή μονάδα. Ο "Ryan-έρανος" κατα την ταπεινή μου γνώμη είναι στη σωστή κατεύθυνση, τη δημιουργία δλδ τοπικών cluster που έχουν άμεσο όφελος απ΄την παρουσία εκτός ΑΙ συστήματος και σε συνεργασία με τοπ. αυτοδιοίκηση και φορείς θα μπορούν να υποστηρίξουν -όχι μόνο οικονομικά- τις δράσεις που θεωρούν ότι θα είναι ανταποδοτικές.

    Μεγάλη κουβέντα πάντως ανοίγουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντόμπρα και ξεκάθαρα: Τώρα, τι να σου πω φίλε μου;
    Με έναν-δύο «αστερίσκους», για την αναλογία ποσών και επιβατών για αυτό το 10%, αλλά και με ένα «όχι Raynair-ρανος μόνο», αλλά και για άλλες σοβαρές περιπτώσεις – με τα χίλια «ναι», γενικά, στις ιδιωτικές πρωτοβουλίες με τις προϋποθέσεις που βάζεις - εγώ, δεν θα τα έγραφα καλύτερα αυτά που σχολίασες.
    Και με τίτλο, την τελευταία σου φράση. Αν και ναι, να την ανοίξουμε, κάποια στιγμή, αυτήν την κουβέντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία και τώρα που τα βρήκατε (παρακολουθούσαμε διακριτικά και ελαφρώς ανήσυχα, γιατί με τον angel δεν βγάζει και εύκολα άκρη κανείς...) να επιχειρήσουμε μία σύνοψη;
    Πρώτον: Η όποια μορφή επιδότησης αεροπορικής εταιρείας - τακτικής, charter, lcc, ACMI κ.λπ., κ.λπ - ή Tour Operator, όταν γίνεται, τρόπον τινά, αυθορμήτως και αυθαιρέτως, χωρίς ενδελεχή μελέτη, σχέδιο και στόχους, δύναται να διαταράξει σοβαρά την ισορροπία της αγοράς ενός προορισμού, παρά τα όποια πρόσκαιρα οφέλη.
    Δεύτερον: Ορθή η επισήμανση επί της διάχυσης του 10%, αλλά υπάρχουν εμπεριστατωμένα στοιχεία περί καθολικής προτίμησης όσων ταξιδεύουν με Ryanair ή άλλες lcc σε υπηρεσίες εκτός ΑΙ; ΑΙ δεν πωλούν μόνον οι TOs αλλά και τα ξενοδοχεία απευθείας μέσω των δικών τους δικτύων διανομής. Χρήζει τεκμηρίωσης το συμπέρασμα “όποιος έρχεται με Ryanair, δεν επιλέγει All Inclusive διαμονή” και τούτο, εφόσον προκύψει, θα ήταν ένα σημαντικό επιχείρημα για όλες τις low cost. Καθ’ όσον κυριαρχεί σε αγορές προέλευσης και προορισμούς η ζήτηση για υπηρεσίες AI, εννοείται.
    Τρίτον: Το αν πρέπει να πηγαίνει ο προορισμός στην αεροπορική ή η αεροπορική στο προορισμό είναι κατά την άποψή μας, δίλημμα προσχηματικό. Η ζήτηση φέρνει τις πτήσεις ή πτήσεις τη ζήτηση; Αν δεν υπάρχει ζήτηση δεν μπαίνουν πτήσεις και αν υπάρχει ζήτηση, το συμφέρον για περισσότερες ή νέες πτήσεις είναι κοινό, μεταξύ προορισμού και αεροπορικής και επομένως, το ποιος θα κάνει “το πρώτο βήμα” είναι μάλλον μία τεχνική λεπτομέρεια. Η επιλεκτική επιδότηση πτήσεων μίας εταιρείας, όμως, αν δεν υπάρχει, ήδη, υγιής ζήτηση, δεν προεξοφλεί και τη δημιουργία ή περαιτέρω ενίσχυσή της. Οι πτήσεις της Ryanair για την Κω, για παράδειγμα, είχαν μέση πληρότητα 73% φέτος. Δεν είναι και τόσο “θεαματικό” αυτό το ποσοστό, για τον θόρυβο που γίνεται και για τα ποσά που δαπανώνται.
    Και όταν προκύπτει μία αύξηση +55% από μία αεροπορική εταιρεία προς έναν προορισμό, σε περίοδο που η συνολική κίνηση είναι μειωμένη, αυτό χρήζει μίας διερεύνησης και ενδεχομένως μεγαλύτερης προσοχής. Αυτό ήταν το νόημα του σχολίου angel.
    Τέταρτον, με την κατάσταση του κράτους γενικότερα και των φορέων Τοπικής Αυτοδιοικησης ειδικότερα, ο ρόλος των ιδιωτικών πρωτοβουλιών και συμπράξεων, μπορεί, πράγματι, να είναι, καταλυτικός και καθοριστικός. Υπό την προυπόθεση ότι ακολουθεί προσυμφωνημένους κανόνες καθολικής η πλειοψηφικής αποδοχής, συγκροτημένο σχεδιασμό, εμπεριστατωμένες έρευνες αγοράς και σοβαρές στοχεύσεις. Άλλώς, κάθε τέτοια πρωτοβουλία, ευκόλως καταλήγει να προσομοιάζει “γιουρούσια” ατάκτων που οδηγούν σε κατασώτευση κοινών πόρων. Ειδικά, όμως, ως προς την παρουσία εναλλακτικής πρότασης έναντι του AI, είναι ίσως και ο μοναδικός τρόπος οργανωμένης "απάντησης" εκ μέρους της τοπικής αγοράς.
    Πέμπτον, εμείς θέλουμε και διαρκώς επιχειρούμε να ανοίγουμε και να συντηρούμε αυτήν την μεγάλη κουβέντα. Έστω και με σχόλια αμφιβόλου ελλόγου συνοχής. Με χαρά μας, αν και όποτε έχει διάθεση ο φίλος Rhodes Aviation Team, να φιλοξενήσουμε απόψεις του επί του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή