Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Θυμηθήκαμε! (Μίαν άλλη φορά που ένας υπουργός Οικονομικών είπε «όχι»… )

Ενδεχομένως να μην είναι και ακριβώς έτσι, αλλά στην τουριστική αγορά έχει κατασταλάξει η εντύπωση ότι το «όχι» του υπουργείου Οικονομικών στα 50 εκατ. ευρώ που αξίωσε ο ΕΟΤ…

…φέτος για διαφήμιση, προβολή και για εξόφληση και των τελευταίων των υποχρεώσεών του, πέρασε «άνευ θορύβου, ενστάσεως ή διαμαρτυρίας» από την πλευρά της αρμοδίας πολιτικής ηγεσίας, όπως, ομοίως «άνευ θορύβου, ενστάσεως ή διαμαρτυρίας» πέρασε και η ένταξη του ΕΟΤ στο λογιστικό του στενού δημοσίου, διαδικασία που ήταν ένα είδος «χαριστικής βολής» για την όποια αποτελεσματικότητα και τις όποιες δυνατότητες ευελιξίας του Οργανισμού.
Για να το πούμε τόσο ωμά όσο σχεδόν το ακούμε,  ο τουριστικός κόσμος θεωρεί ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΤ δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τις δύο αυτές εξελίξεις, έναντι στον υπουργό Οικονομικών και το επιτελείο του, πόσω μάλλον στο επιτελείο του Πρωθυπουργού όπου απολαμβάνει ελευθέρας προσβάσεως.
Εκ των πραγμάτων, πολλοί θυμήθηκαν το 2004, όταν ο πανίσχυρος τότε «τσάρος» της Οικονομίας Γ. Αλογοσκούφης είπε «ηχηρό» όχι στο αίτημα του τότε υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης Δ. Αβραμόπουλου για χορήγηση των κονδυλίων που κρίνονταν απαραίτητα για την οργάνωση του τομέα και τη δυναμική προβολή του.
Δυό ώρες έμειναν κλεισμένοι στο γραφείο του Γ. Αλογοσκούφη, όπου σχεδόν απροειδοποίητα είχε «εισβάλει» ο Δ. Αβραμόπουλος! 
Και το τελευταίο μισάωρο σε ανοικτή ακρόαση με τον ίδιο τον τότε πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή!
Αποτέλεσμα ήταν να φύγει ο Αβραμόπουλος με τα κονδύλια που ήθελε και στη συνέχεια, τα πράγματα με το ΥΠΕΘΟ, τότε, να είναι πολύ πιο εύκολα για τον Τουρισμό και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Ηταν η πρώτη φορά στα χρονικά του τουρισμού, που “θεσμοθετήθηκε” τρόπον τινα, ένα ετήσιο κονδύλι άνω των 60 εκατ ευρώ για τη διαφήμιση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου