Πόσο επιτυχημένη είναι μία παρέμβαση για την οποία, τόσους μήνες αργότερα, οι άμεσα ενδιαφερόμενοι ζητούν σημαντικές βελτιώσεις, ενώ κανείς τους δεν έχει σπεύσει να την αξιοποιήσει; Περί “άρσης του καμποτάζ”...
...ο λόγος με αφορμή ένα πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα στην “Ναυτεμπορική” ( εδώ ), σχετικά με το τι διημείφθη μεταξύ του Ευρωπαικού Συμβουλίου Κρουαζιέρας (European Cruise Council- ECC, του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Γ. Διαμαντίδη και του υφυπουργού Νικητιάδη.
“Κομψό” και προσεκτικό το ρεπορτάζ, πλην όμως, αναδεικνύει ξεκάθαρα τις αιτιάσεις και τις ενστάσεις των εταιριών κρουαζιέρας επί της σύμβασης που εμφανίστηκε από την ελληνική πλευρά. Οι οποίες ενστάσεις, καταμαρτυρούν φυσικά ότι η διαφημιζόμενη “άρση” καμποτάζ από την πλευρά της κυβέρνησης, θέλει ακόμα πολλή δουλειά και αρκετό δρόμο ούτως να γίνει αντιληπτη και αποδεκτή ως τέτοια και από την αγορά.
Κάτι τέτοιες καταστάσεις “είδε” να έρχονται ο Π. Γερουλάνος - ίσως να είχε και κάποια πρώτα μηνύματα - και ακύρωσε την μετάβασή του στο Μαιάμι, τις ημέρες εκείνες (η σχετική αποκάλυψή μας, εδώ ).
Αν ισχύουν στην εντέλεια αυτές οι πληροφορίες, ειδικά ως προς τις ανταλλαγές απόψεων, προτάσεων και εγγράφων και τους χρόνους που αυτά θα απαιτήσουν, τότε είναι πιθανό ότι, αν η ελληνική πλευρά δεν ανταποκριθεί άμεσα και αποτελεσματικά, και η περίοδος του 2012 τίθεται εν αμφιβόλω...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου