«Η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει την εικόνα και να πωλείται ως ένας χαμηλού κόστους προορισμός, συγκρίσιμος πιο πολύ με την Τουρκία, Αίγυπτο, Μαρόκο παρά με την Ιταλία, Ισπανία ή Γαλλία. Στη διαμόρφωση αυτής της εικόνας έχουν συντελέσει οι πολιτικές αυτόματου πιλότου που εκφράζονται και με την διαχρονική απουσία μάρκετινγκ».
Αυτό αναφέρει με άρθρο του – παρέμβαση για τις εξελίξεις στον τουρισμό και για την... εξέλιξη της κυβερνητικής πολιτικής για τον τουρισμό - ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Ανδρέας Ανδρεάδης επισημαίνοντας ότι η φετινή συγκυρία για τον ελληνικό τουρισμό είναι ευνοϊκή για λόγους άσχετους από αυτούς που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως περιεχόμενο στρατηγικής.
«Η εικόνα της χώρας μας και των περιοχών της (branding), διαμορφώνεται, είτε από τα αρνητικά γεγονότα που προβάλλονται μέσω των ΜΜΕ, είτε και από τους μεγάλους tour operators που προωθούν τον μαζικό τουρισμό» σημειώνει ο κ. Ανδρεάδης.
«Τα εκατοντάδες ποιοτικά και boutique ξενοδοχεία, τα καταπληκτικά νησιά και οι πανέμορφοι οικισμοί μας, ο πολιτισμός, η γαστρονομία μας, η άλλη Ελλάδα δηλαδή, παραμένουν στο περιθώριο χωρίς προώθηση και διαφήμιση».
Και όμως, υπογραμμίζει, αυτή είναι η Ελλάδα που εάν προβάλλονταν σωστά με στρατηγική, συνέχεια και συνέπεια, θα δημιουργούσε μία διαφορετική εικόνα και θα προσέλκυε περισσότερους επισκέπτες με μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη.
Ολόκληρο το άρθρο, εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου