Με πρωτοφανείς εκπτώσεις και προσφορές, επιθετικές διαφημιστικές εκστρατείες και μεγαλεπήβολα προγράμματα δημοσίων σχέσεων θα επιχειρήσουν οι πληγέντες προορισμοί της Β. Αφρικής να αντιστρέψουν...
...το ιδιαίτερα αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί, ιδίως η Αίγυπτος και η Τυνησία.
Πρώτος στόχος να ανασχεθούν τα απανωτά κύματα ακυρώσεων και αλλαγής προορισμού και να διατηρηθεί ένα minimum αφίξεων και ροής τουριστών.
Δεύτερος στόχος, να αρχίσει η σταδιακή αποκατάσταση της εικόνας και του κλίματος εμπιστοσύνης.
Προς το παρόν, οι tour operators έχουν αρχίσει να «πουσάρουν» σε μεγάλο βαθμό ορισμένους προορισμούς σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν κόσμο.
Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή υπάρχει προσφορά του Thomas Cook για πακέτο μίας εβδομάδας στην Hurghada, all inclusive, σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων με 299 ευρώ (!) και αντίστοιχο του Rewe Touristik στην Τυνησία με 255 ευρώ!
Εδώ στο Βερολίνο, πάντως, όλοι αναμένουν τη συνέντευξη τύπου της Αιγύπτου, το μεσημέρι, προκειμένου να ακούσουν τις θέσεις των αξιωματούχων της χώρας και να μάθουν τα πρώτα βήματα που θα κάνουν.
Μία πρώτη ενέργεια είναι να υπογραφεί σήμερα η συμφωνία για να είναι η Αίγυπτος η «τιμώμενη» χώρα στην ITB του 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου