Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Χιονοδρομικό Καλαβρύτων: Επιτυχές "μοντέλο" διαχείρισης και επικοινωνίας


Παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον και προσοχή την πορεία του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων το τελευταίο διάστημα γιατί πιστεύαμε ότι κάτι διαφορετικό λάμβανε χώρα εκεί και τωρα που ήρθε η ώρα του απολογισμού, αισθανόμαστε ότι ορθώς πράξαμε.
 
Σύμφωνα με τον απολογισμό πεπραγμένων της χειμερινής λειτουργίας και τα σχέδια για το μέλλον που παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα Καλάβρυτα, από τον διευθύνοντας σύμβουλο Ευθύμιο Βαζαίο, ο απολογισμός λειτουργίας της πρώτης χρονιάς μετά την μετατροπή της επιχείρησης σε εταιρία Α.Ε. δείχνει ότι η φετινή χρήση θα είναι κερδοφόρα. 
Οπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Βαζαίος:
  • Η τρέχουσα χρήση (ολοκληρώνεται στις 30/6/2011) θα είναι εκτός απροόπτου κερδοφόρα παρά τη μικρή διάρκεια της χιονοδρομικής περιόδου λόγω των καιρικών συνθηκών. 
  • Επιτεύχθηκε περιορισμός των λειτουργικών εξόδων κατά 7%, αλλά το καίριο σημείο ήταν η εντυπωσιακή αύξηση των εσόδων κατά 44% παρά τη γενικότερη οικονομική κρίση. 
  • Ο τεχνοκρατικός τρόπος διοίκησης με βασικούς άξονες την ασφάλεια των χιονοδρόμων και των εργαζομένων, την ορθολογιστική διαχείριση, τη συστηματική και ζωντανή ενημέρωση αλλά και η χρήση πρωτοποριακών μεθόδων marketing, οδήγησαν σε αυτά τα αποτελέσματα.
Να προσθέσουμε και εμείς ότι το ΧΚΚ παρουσίασε και ένα λίαν δυναμικό επικοινωνιακό “προφίλ”, ειδικά στα new media και στα social media,  με μια νέα ιστοσελίδα, live κάμερες σε πολλά σημεία, την πλέον διαδραστική σελίδα φίλων στο facebook αλλά και δημιουργικές ενέργειες marketing. 
Η ενδιαφέρουσα θεματολογία, η άμεση, συστηματική και ειλικρινής ενημέρωση, τα ειδικά προνόμια, έκαναν τους ίδιους τους χρήστες να διαφημίζουν το χιονοδρομικό Καλαβρύτων μέσα από τις θετικές τους εμπειρίες, γεγονός που ανέβασε τον πήχη και για τα άλλα χιονοδρομικά κέντρα της Ελλάδας. 
Καταλήγουμε, επομένως, στο συμπέρασμα ότι αυτή η περίοδος για το ΧΚΚ θα πρέπει να αποτελέσει ένα case study, από άλλα χιονοδρομικά κέντρα και όχι μόνον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου