Στην Τσαγκαράδα του Πηλίου βρήκε αναγνώστης μας ένα εξαίρετο συμπλήρωμα στο κεντρικό επικοινωνιακό “μήνυμα” της χώρας μας. Μία φράση που συμβολίζει αφενός μεν, τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος με ανάδειξη των πολιτισμικών χαρακτηριστικών ενός τόπου, στοιχείο απαραίτητο στο destination management, αφετέρου δε...
...πιο πρακτικά ζητήματα όπως η παραγωγή ενημερωτικού υλικού σε ξένες γλώσσες, στοιχείο απαραίτητο στο τουριστικό marketing.
Ετσι μάθαμε και εμείς πως η τουριστική υπηρεσία "βόλτες με γαιδουράκι", στην αλβανική, μεταφράζεται σε “xhiro me gomar”!
Και νομίζουμε ότι σε συνδυασμό με το konkurs gatimi, τουτέστιν "διαγωνισμός μαγειρικής" αλλά και το makine zjarrfikse, δηλαδή "πυροσβεστικό όχημα" (;) αποτελούν ένα έξοχο παράδειγμα best practice ως προς τη διοργάνωση και ανάδειξη τοπικών παραδοσιακών εκδηλώσεων.
Το pazari πάντως, μας αρέσει πιο πολύ από το μπαζάρ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου