Την ιδιωτικοποίηση της Air India και μάλιστα κατά τα πρότυπα της Lufthansa, στηρίζει ως την πλέον ενδεδειγμένη λύση για την τόνωση του ινδικού αερομεταφορέα, ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αεροπορικής εταιρίας, Carsten Spohr.
Η μακρόχρονη παραμονή του αερομεταφορέα σε κρατικά χέρια είναι, κατά τον C. Spohr, επιζήμια δεδομένων των συνεχών αλλαγών στο τοπίο των αερομεταφορών που απαιτούν γρήγορες αποφάσεις και ευέλικτες πολιτικές.
Αναφερόμενος στην εμπειρία της ιδιωτικοποίησης της Lufthansa, μερικώς το 1992 και πλήρως πέντε χρόνια μετά, ο Spohr τόνισε πως αποδείχθηκε στην πράξη ότι η κυβερνητική “κηδεμονία” δε βοηθά πάντα μία εταιρία να παραμείνει κερδοφόρος, ενώ πρόσθεσε πως η Air India, όπως και η Lufthansa, θα μπορούσε να παραμείνει εθνικός αερομεταφορέας χωρίς απαραίτητα να ανήκει στην κυβέρνηση.
H γερμανική εταιρία λειτουργεί και ως “μέντορας” της ινδικής εταιρίας, βοηθώντας σημαντικά την προσπάθεια ένταξής της στη συμμαχία Star Alliance με προθεσμία έως την 31η Ιουλίου. Σχετικά με τα σχέδια της Lufthansa για την ινδική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος υπογράμμισε πως η εταιρία δουλεύει “πυρετωδώς” προκειμένου να ξεκινήσει τις πτήσεις με το "super jumbo" A380 από Δελχί άμεσα, ενώ, ήδη, έχει αποφασίσει να εγκαινιάσει μία νέα σύνδεση από Δελχί προς Ντίσελντορφ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου