Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

"Greece, all time classic", αλλά του "The THING" και των δέκα "re-" βοηθούντων...

- Βασικά σημεία του νέου επικοινωνιακού σχεδίου για τον Τουρισμό
- Updated: Ολόκληρη η παρουσίαση, εδώ

*
Προσπερνώντας αθορύβως το παράδοξο - όχι του Ζήνωνος, βεβαίως- μίας αναβολής που... αναβλήθηκε, περνάμε απευθείας στην παρουσίαση του νέου στρατηγικού σχεδίου επικοινωνίας του Ελληνικού Τουρισμού, χθες, σε φορείς και παράγοντες. Με γενική παραδοχή...

...ότι ήταν μία καλή παρουσίαση
Καλά οργανωμένη, σε εξαιρετικό χώρο και με τους πρωταγωνιστές, την υπουργό Όλγα και τον γ.γ. του ΕΟΤ Ν. Καραχάλιο σε μεγάλη φόρμα. Για το περιεχόμενο και ορισμένα σημεία του, οι απόψεις που ακούσαμε διίστανται, αν και γενικά, κλίνουν προς το θετικό.
Εν ολίγοις, παρουσιάστηκε ένα σχέδιο - αποκαλείται “The THING” - Ταξίδια, Τουρισμός, Ελλάδα, Στόχος Νέα Εικόνα, ελληνιστί - δέκα βημάτων και κινήσεων που όλα έχουν να κάνουν με ένα Re - “ανά-” ή “επανά-”, ελληνιστί - και που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη φιλοξενία στην Ελλάδα τριών σειρών opinion makers, tour operators και επενδυτών, από μία χιλιάδα εκάστη σειρά, με σκοπό να ενημερωθούν και να βιώσουν διαδραστικά την ελληνική εμπειρία.
Σε δεύτερη φάση, προβλέπεται η υλοποίηση μίας διεθνούς καμπάνιας c2c, με κύρια οχήματα τα social media, αποδέκτες την παγκόσμια κοινότητα και με φορείς και “αγγελιοφόρους” τους ίδιους τους Έλληνες πολίτες αλλά και φίλους της χώρας μας. 
Αν καταλάβαμε καλά, διότι δεν είμαστε παρόντες, παρουσιάστηκε και ένα νέο “λογότυπο” με slogan:  Greece, all time classic
Για την ακρίβεια, λογότυπο δεν υπάρχει, κυριαρχεί το Greece, με κεφαλαία και γραμματοσειρά ελαφρώς αρχαίζουσα και με μικρότερα γράμματα, από κάτω, το all time classic.
Το all time classic, μεταξύ μας, δεν μας αρέσει ιδιαίτερα. Βασικώς, δεν μπορούμε να “δούμε” τη σύνδεσή του με όλα αυτά τα “re-”, αλλά, κυρίως, μας θυμίζει και εκείνο το... αλησμόνητο “Greece 5000 years old” του 2009.
Αντιθέτως, μάλλον μας αρέσει η ιδέα του λιτού γαλανόλευκου statement, “GREECE”, αλλά, ίσως, με μία κατά τι πιο αρχαίζουσα γραφή, για να έχει και το “παιχνίδι” του. 
Εμείς, πάντως, έτσι θα το θέλαμε:  GREECE:-) 
Αλλά τι να λέμε τώρα και ποιοι είμαστε εμείς να θέλουμε κιόλας...
Κατά τα λοιπά, αντιγράφουμε περισσότερες λεπτομέρειες από το “marketing week”:
Τα 10 βήματα που εντάσσονται σε αυτό (το σχέδιο), έχουν προκύψει από την εξονυχιστική μελέτη όλων των θετικών κινήσεων που έγιναν στον ελληνικό τουρισμό τα τελευταία χρόνια, από ερευνητικά δεδομένα, καθώς και από προϋπάρχουσες και νέες έρευνες. 
Το νέο αυτό σχέδιο έχει την επωνυμία «The Think», το οποίο έχει προκύψει από το ακρωνύμιο «T2H’ ING», το οποίο σημαίνει Travel & Tourism (τα δύο «T»), Hellas, Image New Goal
Το «Re» στην πρώτη γραμμή
Το σχέδιο περιλαμβάνει συγκεκριμένα βήματα που ξεκινούν άμεσα και έχουν όλα να κάνουν με το «re», όπως re-position, re-launch, re-brand, re-operate, re-visit, re-struction κ.α, με στόχο να φτάσουμε τον Δεκέμβριο του 2013 στο «re-power», έτσι ώστε η επανατοποθέτηση της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη να έχει ολοκληρωθεί και να έχει ισχυροποιηθεί στις αρχές του 2014, όταν η χώρα θα αναλάβει την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Oι πιο βασικές κινήσεις θα υλοποιηθούν στις αρχές του 2013 και θα αφορούν στο να έρθουν στη χώρα μας μεγάλες ομάδες των 1000 ατόμων από το εξωτερικό, - σε πρώτη φάση opinion leaders - , σε συνεργασία με τους φορείς του ελληνικού τουρισμού. Σε αυτούς θα παρουσιαστούν όλα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της χώρας ως τουριστικού προορισμού, τα οποία θα έχουν την ευκαιρία να διαπιστώσουν και οι ίδιοι από κοντά, με επισκέψεις σε συγκεκριμένες τουριστικές περιοχές της Ελλάδας.
Μετά τους 1000 οpinion leaders, ο στόχος είναι να έρθουν 1000 tour operators για τους ίδιους λόγους, ενώ σε επόμενο στάδιο θα επιδιωχθεί να έρθουν 1000 investors για να ενημερωθούν άμεσα για τις ευκαιρίες επενδύσεων στην Ελλάδα. Επόμενος στόχος είναι να υλοποιηθεί παγκόσμια καμπάνια c2c (citizen to citizen), όπου μέσα από τις δυνατότητες των social media, οι ίδιοι οι Έλληνες πολίτες θα ενημερώνουν τους υποψήφιους ξένους επισκέπτες της χώρας για τις ομορφιές της”. 

* Η φωτογραφία είναι δανεικιά από τον φίλο μας τον Χρήμα (money-tourism κ.α.) αλλά η ευθύνη για την ποιότητα, αποκλειστικά δική του...

1 σχόλιο:

  1. Εμείς θα λέγαμε στον Κο ΓΓ
    ReThink TheThing ReThing
    και στους εμπνευστές της καμπάνιας
    ReGRe(as)ece your engines (Re) Visit GReece
    έτσι απευθύνονται και στους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες (μια συσκευασία δύο προιόντα στην τιμή του ενός)!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή