Οι Βρετανοί χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για επιλογή προορισμού και για κρατήσεις περισσότερο από πολλούς άλλους Ευρωπαίους. Φέτος έχουν περισσότερους λόγους...
Οι τιμές, η διαφάνεια και η καινοτομία αναμένεται να αυξήσουν σημαντικά τον αριθμό των καταναλωτών που θα επιλέξει τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες για τις διακοπές του, το 2010, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Crashpadder.com σε δείγμα 1.200 Βρετανών.
Βάσει των στοιχείων της έρευνας διαπιστώνεται ότι το ποσοστό που θα χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για τις διακοπές του, φέτος, θα είναι αυξημένο κατά 15,1% σε σύγκριση με το 2009, καθώς οι καταναλωτές προτιμούν την online διαδικασία λόγω των χαμηλών τιμών και των πολυάριθμων επιλογών.
Οι πιέσεις της κρίσης στα βρετανικά νοικοκυριά δικαιολογούν απόλυτα, όπως εκτιμούν ειδικοί, τη στροφή των καταναλωτών στην αναζήτηση φθηνότερων πακέτων για τις διακοπές τους.
Πέρα, όμως, από τις χαμηλές τιμές το διαδίκτυο προσφέρει και ανεξάντλητες επιλογές προορισμών, ξενοδοχείων, αεροπορικών εταιριών και υπηρεσιών σε πραγματικό χρόνο, που τα παραδοσιακά πρακτορεία δεν είναι δυνατό να ανταγωνιστούν. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώνεται, μέχρι στιγμής, στις διακοπές στο εσωτερικό της Βρετανίας, αν και οι ιδιοκτήτες των online ταξιδιωτικών πρακτορείων εκτιμούν ότι σημαντική άνοδο θα σημειώσουν και οι κρατήσεις για διακοπές στο εξωτερικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου