Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Σύγχρονο marketing και φρεσκάδα για την Αθήνα

Χρόνια τώρα, οι περισσότεροι επισκέπτες της Αθήνας, ξένοι ή Ελληνες, αναζητούσαν δύο τινά:
Πρώτον, ένα σημείο από το οποίο θα μπορούσαν να πάρονυ πληροφορίες και ενημερωτικό υλικό για την πόλη. Δεύτερον, κάποια ενθύμια, χαριτωμένα, ευρηματικά και χρήσιμα για να τα πάρουν σπίτι τους ή να τα χαρίσουν σε συγγενείς και φίλους.
Είδηση: υπάρχουν πλέον και τα δύο, χάρη στην Ε.Τ.Ο.Α.Α.!
Η επιτυχία του πρώτου Info-Point στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών - Ελ. Βενιζέλος, οδήγησε την Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ ) να συνάψει στρατηγική συνεργασία με τη διοίκηση του πολυκαταστήματος Public με σκοπό να δημιουργήσει ένα νέο σημείο εξυπηρέτησης και επαφής με τους Έλληνες και ξένους επισκέπτες της πόλης, στην καρδιά της Αθήνας.
Μέσα από την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών το νέο Info-Point στο Σύνταγμα επικοινωνεί και αναδεικνύει με δημιουργικό τρόπο τα αξιοθέατα και τις υπηρεσίες της μητροπολιτικής Αθήνας. Ειδικότερα, στο σημείο πληροφόρησης Info-Point διανέμεται έντυπο υλικό πληροφόρησης για τους επισκέπτες της Αθήνας το οποίο απαρτίζεται από χάρτη της πόλης, θεματικά έντυπα για την ενημέρωση του επισκέπτη σχετικά με τα πολιτιστικά μνημεία και τα αξιοθέατα, τη διασκέδαση και τη γαστρονομία, κοντινούς προορισμούς για ημερήσιες εκδρομές καθώς και πληροφορίες για shopping. Παράλληλα, διανέμεται ειδικό εποχιακό έντυπο για τις επικείμενες εκδηλώσεις και διοργανώσεις που φιλοξενεί η Αθήνα και έχουν τουριστικό ενδιαφέρον.
Εκτός από πληροφορίες όμως, ο Έλληνας και ξένος επισκέπτης της Αθήνας έχει επιπλέον τη δυνατότητα να προμηθευτεί τη νέα συλλογή τουριστικών προϊόντων της πόλης, από το πρώτο επίσημο τουριστικό κατάστημα της Αθήνας «Breathtaking Athens» http://www.breathtakingathens.com ).
Σχεδιασμένα από κορυφαίο Έλληνα σχεδιαστή, τα νέα τουριστικά προϊόντα της Αθήνας, προωθούν την πόλη με τα πρωτοποριακά τους σχέδια και επικοινωνούν το συναρπαστικό σύνολο που είναι η Αθήνα σήμερα. Συνδυάζοντας τα παραδοσιακά Αθηναϊκά στοιχεία με το μοντέρνο πρόσωπο της πόλης, αναδεικνύουν τη σύγχρονη και φρέσκια της εικόνα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου