Και επειδή ξεκινήσαμε, αργία άγια μέρα, με αναμνήσεις (τι αναμνήσεις, δηλαδή, Déjà vu είναι αυτό) περί διαφήμισης, ξέρετε ποια διαφημιστική ιδέα για τον Τουρισμό συζητιόταν παντού και έντονα την περίοδο του 2001; Το... «ξύστε και μυρίστε»...
...Ελλάδα!
Ναι, ναι, υπήρξε διαφημιστική εκστρατεία του ΕΟΤ που περιελάμβανε την ενσωμάτωση αρωματισμένων σημείων σε καταχωρήσεις επιλεγμένων εντύπων σχεδόν αποκλειστικά περιοδικών - τα οποία όταν τα έξυνε ο αναγνώστης, ανέδιδαν μυρωδιά... ούζου και βασιλικού!
Τότε, η επιλογή αυτή είχε προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις. Κάποιοι την είχαν θεωρήσει αρκετά καινοτόμο και ενδιαφέρουσα, άλλοι απλώς γελούσαν θορυβωδώς και τη θεωρούσαν «πεταμένα» λεφτά.
Περί ορέξεως...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου