Μάλλον δυσοίωνες οι εκτιμήσεις της Aegean για το 2011 καθώς όπως επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας, η κάμψη της εγχώριας ζήτησης θα συνεχίσει να επηρεάζει έντονα το δίκτυο εσωτερικού. Οι ενδείξεις για την τουριστική περίοδο...
...είναι θετικές, σύμφωνα με την εταιρεία, αλλά επισημαίνεται ότι “είναι νωρίς για τελικές εκτιμήσεις” ενώ τονίζεται ότι με την περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους καυσίμων είναι πιθανόν και το 2011 να είναι ζημιογόνο, παρά τη βελτίωση της παραγωγικότητας της Εταιρείας.
Η μεγάλη υποχώρηση της ζήτησης στο εσωτερικό, πάντως, αποδεικνύεται “Αχίλλειος πτέρνα” για την εταιρία όπως και για το σύνολο της ελληνικής τουριστικής αγοράς, με άμεσο και ισχυρά αρνητικό αντίκτυπο και στα έσοδα ξενοδοχείων, ακτοπλοικών εταιριών, τουριστικών γραφείων κοκ.
Στα μεγέθη της εταιρείας, αυτή η αντιδιαστολή των δεικτών εσωτερικού και εξωτερικού είναι κάτι περισσότερο από ανάγλυφη, καθώς απλώνεται σε μία "ψαλίδα" 27 ποσοστιαίων μονάδων!
Στα μεγέθη της εταιρείας, αυτή η αντιδιαστολή των δεικτών εσωτερικού και εξωτερικού είναι κάτι περισσότερο από ανάγλυφη, καθώς απλώνεται σε μία "ψαλίδα" 27 ποσοστιαίων μονάδων!
H επιβατική κίνηση της Aegean κατά το 2010 παρουσίασε μείωση 5% και διαμορφώθηκε σε 6,23 εκ. επιβάτες. Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%.
Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Ο κύκλος εργασιών του 2010 διαμορφώθηκε περίπου στα €590εκ. και το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους εκτιμάται σε ζημιές περίπου €22-24εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς ύψους €8εκ.
Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση στην Ελληνική οικονομία, η εταιρεία προέβη το 2010 σε μείωση του στόλου και της χωρητικότητας, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, που σε συνδυασμό με νέα συστήματα που εφαρμόστηκαν και λόγω της εισόδου στην Star Alliance απέδωσαν καρπούς στον περιορισμό του κόστους.
Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου