Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Βαρυσήμαντα τα μηνύματα στη διεθνή κοινότητα από την Κρήτη...

Πέραν των πρακτικών και υλικών θετικών επιπτώσεων των εξελίξεων ως προς την αξιοποίηση της Κρήτης ως “βάσης” των επιχειρήσεων εκκένωσης της Λιβύης και επαναπατρισμού των χιλιάδων...

...ξένων πολιτών, κυρίως Κινέζων, ιδιαίτερα σημαντικός είναι ο αντίκτυπος για το νησί και για την Ελλάδα γενικότερα σε διεθνές επίπεδο.
Πρώτον, η επιλογή και χρήση της Κρήτης, διαφοροποιεί με τον πλέον ξεκάθαρο και ηχηρό τρόπο, τον ασφαλή ελληνικό προορισμό από το γενικότερο “τόξο” των χωρών με τις αναταραχές και την αστάθεια. 
Ειδικά για την Αμερικανική και ορισμένες άλλες αγορές, ο διαχωρισμός προορισμών σε τέτοιες καταστάσεις είναι μία καθοριστική παράμετρος, διότι Β. Αφρική, Ανατολική Μεσόγειος- ΝΑ. Ευρώπη και Μέση Ανατολή, συνήθως εκλαμβάνονται ως “ενιαίος χώρος”. 
Δεύτερον, η σχετικά απρόσκοπτη και ομαλή εξέλιξη των επιχειρήσεων σε συνδυασμό με τη φιλοξενία, δίνει επίσης σημαντική εικόνα, ευταξίας, οργάνωσης και κοινωνικής ανταπόκρισης. Ηδη, τα “ευχαριστώ” της κινεζικής κυβέρνησης και των ηγεσιών και άλλων χωρών, κάνουν τον γύρο του κόσμου.
Τρίτον, υπάρχει και μήνυμα και προς τους “παίκτες” της διεθνούς τουριστικής αγοράς. 
Το να ανοίγουν μεγάλα ξενοδοχεία, Φεβρουάριο μήνα, με ειδοποίηση λίγων 24ώρων και να τίθενται σε πλήρη λειτουργία υποδεχόμενα και εξυπηρετώντας χιλιάδες επισκέπτες, καταμαρτυρεί μία πολύ καλή κατάσταση υποδομών όσο και άριστα αντανακλαστικά προορισμού. 
Εντυπώσεις που θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμες για τον Κρητικό τουρισμό στο κοντινό μέλλον. 
Τέταρτον, όλη η χώρα κερδίζει πολύτιμους “πόντους” ανέξοδης προβολής και θετικής ειδησεογραφίας. Δεν αρκεί βεβαίως για να καλύψει μέρος του κενού και των ελλείψεων που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα λόγω των επιλογών της πολιτικής ηγεσίας, αλλά οπωσδήποτε συμβάλλει στην βελτίωση της εικόνας του ελληνικού τουρισμού...
Οσο για το πρακτικό μέρος της υπόθεσης, όπως μαθαίνουμε, όλη η διακίνηση οργανώθηκε από  μεγάλο τουριστικό γραφείο των Αθηνών το οποίο συνεργάστηκε με τοπικό της Κρήτης. 
Τα έσοδα για τα ξενοδοχεία δεν είναι και ιδιαίτερα ικανοποιητικά, υπερεπαρκούν, όμως, για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας τους τις μέρες αυτές.
Οφέλη οικονομικά προέκυψαν φυσικά και για την ΑΝΕΚ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου