Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Δήμαρχε Μπουτάρη, κάντε το όπως η Βαρκελώνη...

Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τις αντιδράσεις, πολιτικές και άλλες, που προκαλούν οι απόψεις του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρη για τις εκδηλώσεις που θα απευθύνονται στους ομοφυλόφιλους, έλληνες και ξένους. Αγνοούμε την...

...πραγματική εικόνα που έχει ο Δήμαρχος για τη διεθνή κοινότητα των ομοφυλοφίλων, κατανοούμε γιατί αντιδρούν όσοι αντιδρούν αλλά η διεθνής πραγματικότητα ως προς το συγκεκριμένο θέμα είναι παντελώς ξεκάθαρη:
Η τουριστική αγορά των “LGBT” (Lesbian & Gay Travel) όπως αποκαλείται στη διεθνή τουριστική κοινότητα, αποτιμάται ως μία ειδική αγορά 142 δισ. Δολαρίων ΗΠΑ (ετησίως), την οποία επιχειρούν να προσελκύσουν και να αποσπάσουν μερίδια αγοράς, πολλοί καθιερωμένοι τουριστικοί προορισμοί!
Δεν είναι τυχαίο ότι για πρώτη φορά και για κάθε χρόνο στο εξής, η έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο είχε ξεχωριστό section για το LGBT, ενώ για πρώτη φορά πέρυσι ξεκίνησε παγκόσμια έρευνα για τη συγκεκριμένη αγορά.
Σύμφωνα με αυτήν την έρευνα, οι ομοφυλόφιλοι, κατά πλειονότητα, ταξιδεύουν πολύ συχνά, ξοδεύουν πάνω από 2.000-2.500 δολάρια ανά ταξίδι, είναι μέσης και ανώτερης μόρφωσης, μέσης και ανώτερης εισοδηματικής τάξης και πραγματοποιούν σχετικά υψηλό αριθμό διανυκτερεύσεων ανά ταξίδι.
Δεν είναι τυχαίο ότι η Βαρκελώνη, πέρυσι, έβγαλε δύο ειδικούς οδηγούς για το LGBT - έναν για την πόλη γενικά και έναν με επιχειρήσεις που είναι LGTB friendly- και αργά πλην σταθερά διοργανώνει ή φιλοξενεί σειρά εκδηλώσεων και events που έχουν να κάνουν με τη διεθνή κοινότητα LGBT.
Τόσο η Βαρκελώνη όσο και η Ισπανία, γενικότερα, έχουν καταχωριστεί ως πιστοποιημένοι προορισμοί LGBT και ειδικά στην αγορά της Αμερικής, προωθούν και ειδικές εκστρατείες προβολής και δημοσίων σχέσεων.
Ούτε είναι τυχαίο επίσης ότι πέρυσι, στο Λονδίνο, άνοιξε LGBT Γραφείο Εξυπηρέτησης Επισκεπτών. 
Μεγαλύτερη αγορά είναι οι ΗΠΑ, με ετήσιο ύψος δαπανών για ταξίδια τη τάξης των 45,1 δισ. Δολαρίων. 
Και για όσους δεν το γνωρίζουν η Ελλάδα είναι στη δεκάδα των δημοφιλέστερων προορισμών για τους Αμερικανούς ομοφυλόφιλους, με μερίδιο αγοράς 2% μαζί με Σουηδία, Ιρλανδία και Δανία.
Αν, επομένως η Θεσσαλονίκη προβάλλεται ως “σταυροδρόμι των Πολιτισμών” γιατί να μην έχει και μία εικόνα ως “σταυροδρόμι των... Κοινωνικών Πολιτισμών” ή καλύτερα των “Προτιμήσεων”;
Από τη στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχει στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, καθιερωμένος προορισμός LGBT friendly...

2 σχόλια:

  1. Μας γράφει η "Λία":
    "Αγαπητό Tourism Lobby,
    Ωραίο το σχόλιο για τον ανατρεπτικό Μπουτάρη και τη Θεσσαλονίκη ως gay friendly τουριστικό προορισμό: ενημερωτικό και απενοχοποιητικό...
    H ρεαλιστική τουριστική πραγματικότητα με αριθμούς!...
    Χωρίς προκαταλήψεις και κοινωνικούς αποκλεισμούς..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η "Thea", επίσης, μας επισημαίνει:
    "Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σας! Για τον Μπουτάρη δεν ξέρω, θα δείξει, αλλά για εσάς μπράβο! Να προσθέσω μόνο, σε σχέση με την Ισπανία ειδικά, ότι από το 2008 (!), στην Μαδρίτη με το Pink Corner είχε ξεκινήσει η συστηματική προσέγγιση αυτής της αγοράς και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με αμείωτη ένταση και τεράστια ανταπόκριση.
    Αυτό που ίσως δεν είναι γνωστό, είναι ότι η Ελλάδα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των δημοφιλέστερων προορισμών LGBT και για τους Ισπανούς, με κορυφαίο την Μύκονο!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή