Χθες ή σαν πριν από λίγη ώρα, στις 22 Φεβρουαρίου, το tourism lobby, έκλεισε έναν χρόνο από την μέρα – για την ακρίβεια, τη νύκτα – που βγήκε στον internetικό αέρα και εκτέθηκε στο διαδικτυακό και όχι μόνον, κοινό. Μέχρι στιγμής, ομολογούμε ότι είναι μία συναρπαστική πορεία και ελπίζουμε να είναι, ελαφρώς ενδιαφέρουσα, έστω και για εσάς!
Κάποια στιγμή στις 10/10/10 (!), μας είπαν φίλοι τότε, το tourism lobby ξεπέρασε τα 100.000 page views και μέχρι να σταθούμε λίγο να παρατηρήσουμε τι γίνεται, στις 20/10/2010 (!!) –κάτι παίζει με τις ημερομηνίες, έτσι;- τις 30.000 επισκέψεις, από τότε που πρωτοβγήκε στον «αέρα».
Και προχθές, 21/02/2011 περάσαμε τις 70.000 επισκέψεις αλλά και τις 270.000 page views!
Η αλήθεια είναι ότι προς στιγμήν δεν ξέραμε τι ακριβώς να απαντήσουμε, τότε.
Δεν ξέραμε αν και τι νόημα έχουν οι στατιστικές, αν και μεταξύ μας, όλοι τις παρακολουθούν. Οπότε, δεν θα ήμασταν ειλικρινείς αν λέγαμε ότι δεν μας ενδιαφέρουν και εμάς.
Έτσι κοντοσταθήκαμε και κοιτάξαμε και εμείς τα «νούμερα», όπως τα δίνουν τα γενικότερα αποδεκτά «μέσα» μετρήσεων του διαδικτύου, εν προκειμένω, το «διεθνοποιημένο» Alexa και το histats, το οποίο μας καταγράφει αναλυτικά.
george |
Βάσει αυτών, ας πούμε, τον Ιανουάριο, το lobby μας, δέχθηκε 11.620 επισκέπτες - εκ των οποίων οι 3.040 ή περίπου το 26%, μπήκαν για πρώτη φορά - οι οποίοι έκαναν 42.200 προβολές αναρτήσεων ή για να το πούμε απλά, «άνοιξαν» ισάριθμες «σελίδες».
Βάσει alexa, το οποίο υπολογίζει κυρίως τον μέσο όρο επισκέψεων/ προβολών σελίδων κάθε τελευταίου τριμήνου, το tourism lobby, κατατάσσεται μεταξύ των 405.000-418.000 sites παγκοσμίως με βάση αυτόν τον δείκτη και μεταξύ των 2.500 – 2.900 στην Ελλάδα (από τα τουλάχιστον 50.000 που εμφανίζουν καταγράψιμη επισκεψιμότητα).
Αυτά προέκυψαν όλα, έτσι, απλά. Μέρα με την μέρα, στόμα με στόμα. Για ένα απλό blog, αφιερωμένο σε έναν πολύ συγκεκριμένο τομέα.
angel |
Δεν έχουμε κάνει – ακόμα - ούτε καλό SEO, ούτε καμιά διαφήμιση, ούτε άλλη ιδιαίτερη προώθηση.
Κοινώς δεν έχουμε ακόμα ασχοληθεί όπως θα θέλαμε και όπως σχεδιάζουμε να ασχοληθούμε το επόμενο διάστημα.
Αντιθέτως, μαθαίνουμε και διαπιστώνουμε ότι ασχολούνται μαζί μας, πολλοί άλλοι. Και φυσικά μας σχολιάζουν κιόλας.
Μέχρι τώρα, για παράδειγμα, μεταξύ άλλων μας έχουν πει (τα γράφουμε, όπως μας τα μεταφέρουν):
κομματικούς εγκάθετους (της Δεξιάς, μάλλον),
νεοδημοκρατικά παπαγαλάκια,
καραμανλικούς,
σημιτικούς,
κρυφοπασόκους εκσυγχρονιστές (ήμαρτον βρε παιδιά…),
πουλημένους στη Διοίκηση του ΕΟΤ (υπάρχει και η version «του Κανελλόπουλου», έτσι, σκέτο),
shark |
πουλημένους στους μεγαλοεπιχειρηματίες (του τουρισμού),
τσιράκια των ξενοδόχων (των μεγαλο-ξενοδόχων εννοείται),
ρουφιάνους (γενικώς),
εκβιαστές (αυτό ήταν καινούριο, του περασμένου μήνα)
κατευθυνόμενους, (στο άγνωστο με βάρκα το blog;)
κακιασμένους και... πάει λέγοντας.
Αλλά και τις φράσεις:
«Είναι του Αβραμόπουλου και γι’ αυτό κτυπάνε τον Μαρκόπουλο», αυτή έχει ειπωθεί και σε version «Είναι του Σπηλιωτόπουλου και γι’ αυτό κτυπάνε τον Μαρκόπουλο...» (πάντως, βασικά κτυπάμε τον Μαρκόπουλο;)
«τους τα ακουμπάει η Όλγα» (η Κεφαλογιάννη, φανταζόμαστε, γιατί δεν ξέρουμε καμία άλλη Όλγα)
«που τα μαθαίνουν όλα αυτά οι π……..ς!;»,
«δεν έχουν α…..α» (πως λέμε «Χωρίς Οικογένεια», του Ε. Μαλό;),
«ποιος μας «δίνει» στο lobby;»,
cosmogirl |
«πολλά δεν ξέρει αυτός;»,
«από αυτούς άρχισε όλη η φασαρία!»,
«ποιος τους βάζει να μας κτυπάνε έτσι;»,
«μα, κοριούς μας έχουν βάλει;»,
«χαλαρώστε, εσείς θα ρίξετε την κυβέρνηση;»
«Ποιος είναι αυτός ο angel, επιτέλους!»
και το κορυφαίο:
«έχεις στερηθεί τρυφερότητας στην παιδική σου ηλικία για αυτό τα γράφεις όλα αυτά...» (ειπώθηκε από πολιτικό πρόσωπο στον διαχειριστή μας και είναι από τα αγαπημένα μας...)
Επίσης, «επικίνδυνους», «γκρινιάρηδες», «υπερβολικούς» και «άδικους».
Για αυτά τα τρία τελευταία, ίσως να έχουν και δίκιο, κάποιες φορές. Τα υπόλοιπα μας διασκεδάζουν. Και ως γνωστόν, όταν αυτά που καταλογίζουν οι επικριτές είναι αντικρουόμενα, τότε μάλλον καλά πάει κανείς...
GiPas |
Φυσικά, ακούμε και πάρα πολλά καλά και θετικά, τα οποία δεν χρειάζονται αναπαραγωγή.
Παραδεχόμαστε ότι όταν αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε το tourism lobby, πέρυσι τον Δεκέμβριο, έγινε εντελώς απλά και χωρίς «σχέδιο». Μία παρέα τριών-τεσσάρων ανθρώπων, με περίπου δύο δεκαετίες έκαστος στον τομέα, σε ένα lobby ξενοδοχείου.
Ύστερα από μία σαρωτική συζήτηση και τη συνήθη ανταλλαγή πληροφοριών και σχολίων, αναρωτηθήκαμε αν μπορεί να υπάρξει ένα μέσο το οποίο θα γράφεται ακριβώς όπως μιλάμε στις συναντήσεις μας.
Και ιδού!
Πάντως, ούτε «δουλειές» κυνηγάμε, ούτε έντυπα έχουμε, ούτε επιχειρηματικές ή άλλες δραστηριότητές για να υποστηρίζουμε αλλά και να μας υποστηρίζουν. Αν προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο, θα το μάθετε πρώτοι.
Και μέχρι τώρα, ούτε διαφήμιση, ούτε «λεφτά» ζητήσαμε από κανέναν (βέβαια, αν προσφερθεί κάνεις να μας δώσει, το... συζητάμε, έτσι;).
penelope |
Να φανταστείτε, μέχρι και το pin για το google ads είχαμε χάσει για κάνα μήνα τώρα και δεν μπορούσαμε να μαζέψουμε και αυτά τα λίγα cents που βγαίνουν από τις διαφημίσεις της google...
Αυτό που ζητάμε από παντού, είναι πληροφορίες και απόψεις και δόξα τω θεώ, μας έρχονται άφθονες!
Μεγαλύτερη χαρά μας, θέματα που εμείς αποκαλύπτουμε και αναδεικνύουμε να τα βλέπουμε πρωτοσέλιδα ή θέματα σε μεγάλες εφημερίδες και sites. Όπως καλή η ώρα, έγινε σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά το τελευταίο τρίμηνο.
Ακόμα μεγαλύτερη χαρά μας, η ανταπόκρισή σας όταν σχολιάζουμε ένα γεγονός, όταν αναλύουμε μια εξέλιξη. Γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε εμπλακεί και δεν θέλουμε να εμπλακούμε στην απλή ειδησεογραφία και στη ροή ειδήσεων.
Προτιμούμε να βγάζουμε τις δικές μας «ειδήσεις».
Και ναι, έχουμε «αδυναμίες» και συμπάθειες σε κάποια πρόσωπα.
Εμπάθειες, όμως, έχουμε μόνον απέναντι σε καταστάσεις και κατεστημένα.
Γενικώς, πάντως, από όλους εμάς εδώ, ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας αντέχετε και μιλάτε για εμάς.
Μείνετε τριγύρω, πάντως, γιατί ετοιμάζουμε πολλά και διάφορα, σύντομα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου