Ένα πολύ ενδιαφέρον όσο και μεγάλο ζήτημα για την Αθήνα και την ευρύτερη περιοχή, αυτό της δημιουργίας κάποιου ιδιωτικού αεροδρομίου, “ανοίγει” ο υφυπουργός Νικητιάδης...
...σε συνέντευξή του στην Ελένη Σιάτρα στην “Ημερησία”.
Αναφρόμενος στο θέμα των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, με πλέον πρόσφατο παράδειγμα την Ryanair στη Θεσσαλονίκη, για την Αθήνα, επισημαίνει το υψηλό κόστος του “Ελ. Βενιζέλος” και προσθέτει:
“Εχουμε κάνει συναντήσεις με τους εκπροσώπους του αεροδρομίου για να εξετάσουμε την προοπτική της δημιουργίας ενός low cost carriers terminal. Το εξετάζουμε. Όταν όμως θα δούμε, και ελπίζω να γίνει έτσι, να ανοίγουν ξαφνικά κάποια αεροδρόμια στο 101 χλμ., στο όριο δηλαδή, να είσαστε βέβαιη ότι ο ανταγωνισμός εκεί θα λειτουργήσει και θα τους κάνει να αλλάξουν. Και χωρίς να μπορώ να πω κάτι συγκεκριμένο υπάρχουν πάντα σκέψεις και η κυβέρνηση προωθεί κάθε τέτοια ενέργεια. Είναι ελεύθερος όποιος θέλει -αν υπάρχουν προοπτικές- να κάνει ιδιωτικό αεροδρόμιο”.
Η αναφορά αυτή, έστω και κατά την... “Νικητιάδειο σχολή δηλώσεων”, έχει, ήδη πυροδοτήσει ποικίλες συζητήσεις και σχόλια, καθώς είναι γνωστό σε ορισμένους κύκλους ότι έχει εκδηλωθεί τέτοιο ενδιαφέρον από ξένα και μικτά επιχειρηματικά σχήματα, για τουλάχιστον δύο τοποθεσίες σε αυτό, περίπου το χιλιομετρικό όριο από τον ΔΑΑ.
Για να δούμε...
Για κάποια από τα υπόλοιπα που λέει, θα επανέλθουμε από αύριο.
Για κάποια από τα υπόλοιπα που λέει, θα επανέλθουμε από αύριο.
Ολόκληρη η συνέντευξη, εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου