Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Gfk- Γερμανικά τουριστικά γραφεία: Αύξηση πωλήσεων και τον Αύγουστο

- Κινητικότητα και για την περίοδο του 2012

Ανάσχεση του ρυθμού πωλήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων της Γερμανίας τον Αύγουστο σε σύγκριση με τον εξαίρετο Ιούλιο, δείχνουν τα στοιχεία της γερμανικής εταιρίας ερευνών Gfk. Οι πωλήσεις εμφάνισαν αύξηση 7,4% έναντι 13,7% του Ιουλίου, η αγορά «τελευταίας στιγμής»…

…αποδείχθηκε πολύ δυνατή και με περισσότερο κερδισμένους προορισμούς την Ισπανία, την Τουρκία, την Ελλάδα και τη Βουλγαρία.
Η ζήτηση για Αίγυπτο και Τυνησία ήταν κατώτερη των προσδοκιών ενώ θετικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις προς τους μακρινούς προορισμούς, παρά τον αρνητικό αντίκτυπο του νέου φόρου.
Συνολικά, αυτή τη στιγμή οι πωλήσεις της θερινής περιόδου του 2011 είναι αυξημένες κατά 10,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ενώ και οι κρατήσεις για τη χειμερινή περίοδο κινούνται πολύ ικανοποιητικά.
Όπως είχαμε αναφέρει και σε πρόσφατη ανάρτηση, καταγράφεται μία μικρή αυξητική τάση για κρατήσεις και για την επόμενη θερινή περίοδο.
Τον Αύγουστο, οι προκρατήσεις για το 2012 εκτιμάται ότι αντιπροσώπευαν το 5% του συνόλου, ποσοστό μάλλον αξιοσημείωτο και που δικαιολογεί εν μέρει και την απόφαση ορισμένων tour operators να ξεκινήσουν να δέχονται κρατήσεις πολύ πριν την επίσημη παρουσίαση των καταλόγων τους για το 2012.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου