Σχολιάζαμε τις προάλλες, τον όγκο πληροφοριών και στοιχείων για την ξενοδοχειακή αγορά που προέκυψαν ξαφνικά από τις έρευνες και τις μελέτες που γίνονται για λογαριασμό των ξενοδοχειακών φορέων. Και που αποκαλύπτουν μία εικόνα για τα ελληνικά ξενοδοχεία που...
...καμία σχέση δεν έχει - απέχει παρασάγγας - από την εικόνα και τις εντυπώσεις που υπάρχουν στην κοινή γνώμη και στην υπόλοιπη αγορά.
Το μέσο ελληνικό ξενοδοχείο, ούτε δανειοδοτείται γενναιόδωρα, ούτε ακολουθούν τα έσοδά του τα αντίστοιχα μεγέθη των εθνικών εισπράξεων. Παραμένει μία επένδυση υψηλού κόστους, “ακριβή” στη λειτουργία της και έρμαιο πλληθώρας εξωγενών παραγόντων και συνθηκών.
Από τα πιο εύστοχα και περιεκτικά “σαρώματα” των στοιχείων που έχουν δημοσιοποιηθεί το τελευταίο 10ήμερο, στο “Κέρδος”, από τον Γιάννη Παπαδόπουλο, εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου